קריירה ולימודים

שר החינוך יואב קיש מגיב לביקורות: "הציגו בצורה מעוותת"

אחרי שספג ביקורות רבות לאחר שתועד רוקד עם תלמידים בזירת הפיגוע ברעננה, שר החינוך יואב קיש מגיב: "אני לא מופתע מהנסיון להציג גם את הביקור שלי הבוקר ברעננה בצורה כזו מעוותת"
תום נחום | 
יואב קיש (צילום מתוך אתר הכנסת)
אתמול בשעות הצהריים, נרצחה בפיגוע משולב ברעננה, תושבת העיר עדנה בלושטיין ז"ל לאחר ששני מחבלים קרובי משפחה תושבי חברון הגיעו לאזור התעשייה בעיר ודרסו קרוב ל-20 אנשים ששהו בצידי הדרך. שני קרובי המשפחה נעצרו על ידי המשטרה.
הבוקר התראיין במקום הפיגוע שר החינוך יואב קיש לאולפן YNET ובמהלך הראיון הצטרף השר לחגיגות תלמידים מבית ספר אמית ששהו מאחוריו ושר איתם "עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה". כמה מתלמידי בית הספר נפצעו באותו פיגוע.  במהלך הראיון אמר השר: "אני נמצא במקום הפיגוע יחד עם תלמידים שבאו לרקוד ולחזק את עם ישראל, אמרתי להם שנמשיך במלחמה עד לניצחון, לא נעצור עד שנחזיר את החטופים ונכניע את חמאס, זו מלחמה על קיומנו של עם ישראל.
בעקבות הריקודים, קיש ספג ביקורות קשות רבות ברשתות החברתיות בטענה מזעזעת שהוא 'רקד על הדם' של נפגעי הפיגוע, והחליט להשיב: "אני לא מופתע מהנסיון להציג גם את הביקור שלי הבוקר ברעננה בצורה כזו מעוותת אבל למי שבכל זאת מעדיף את האמת - התלמידים שאיתם אני שר ורוקד הם תלמידי אמית 'כפר בתיה" ש-6 מחבריהם נפגעו בפיגוע אתמול ועדיין נמצאים בבתי החולים. אותם תלמידים שמחבלים מתועבים ניסו לגדוע את חייהם החליטו להגיע לזירת הפיגוע בשירה ובריקודים כדי להוסיף אור ולהרים את הרוח שכל כך חשובה להם. תלמידים יקרים אני מחזק אתכם ותומך בכם! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, אנחנו ננצח!".
כזכור שני קרובי המשפחה תושבי בני נעים שליד חברון נעצרו אתמול לאחר שדרסו הולכי רגל בעזרת רכב. מדובר באחמד זידאת וקרוב משפחתו מוחמד זידאת שני שוהים בלתי חוקיים שכנראה עבדו באזור והכירו אותו טוב. אחד מהם גנב רכב מתושבת העיר והחל לדרוס איתו עוברי אורח, השני דרס עם רכב אחר מספר הולכי רגל נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה