משפט

רשימת החיסול של נתניהו: נחשף היעד המוצהר של רה"מ

נוכח בקשת ראש השב"כ תתקיים פגישה עם ראשי הרשויות הערביות, במהלכה יובטח להם כי יקבלו את התקציב למיגור הפשיעה במגזר הערבי. השר בן גביר יחרים את הפגישה: "אין זה מתפקידי" ומה חושב על כך רה"מ נתניהו?
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נוכח התגברות הפשיעה במגזר הערבי אומר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ממשלת ישראל נחושה להילחם בארגוני הפשיעה בחברה הערבית. זו מכת מדינה".
ראש הממשלה נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית לתופעת הרציחות במגזר הערבי שהגיעו בשבוע שעבר לראשי הרשויות הערביות ונדמה שמפלס הרצח במגמת עליה. 
"אני רוצה לשלוח איחולי החלמה מהירה לאזרחי ישראל הערבי שנפצעו בפיגוע הנפשע בכפר כנא, ממשלת ישראל נחושה להילחם בארגוני הפשיעה בחברה הערבית. זו מכת מדינה. אני רוצה להזכיר לכם שהייתה מכת מדינה נוספת – ארגוני הפשיעה בחברה היהודית, זה לקח לנו שנים, אתם זוכרים את הארגונים, עם כל השמות היהודים. וחיסלנו את מרביתם בפעולה נחושה, שיטתית לאורך זמן. כך אנחנו גם מתכוונים לעשות גם בחברה הערבית". הדגיש נתניהו.
מוקדם יותר היום סוכם לבקשת ראש השב"כ כי תתקיים פגישה עם ראשי הרשויות הערביות, במהלכה יובטח להם כי הם יקבלו את הכסף לטיפול בפשיעה במגזר הערבי. אלא שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לא יגיע לפגישה, לאחר שאמר בשיחות סגורות כי זה לא תפקידו.
השר בן גביר בשיחות הסגורות: "לא אוהב את יוזמת ראש השב"כ. לא חושב שצריך לבוא לראשי הרשויות כעני בפתח. הם הראשונים שהיו אמורים להבין שהכסף הזה מתחזק ארגוני פשיעה שמזיקים קודם כל לילדיהם ותושביהם וחייבים להעמיד מנגנוני בקרה ופיקוח על הכסף הזה"  השר הדגיש בסיום דבריו "ובכל מקרה, אין זה מתפקידי כשר לביטחון לאומי, להתחייב על העברת כספים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למר נתניהו
    הדר בוטה 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שני גברים מאזור הדרום שפגעו באשתך,הרב יגאל כהן מאופקים ואיש בשם אופיר שלוש מורה לספורט בחור הודי עם פאה
    סגור
  • 1.
    זה ראש ממשלה זה?
    א 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה. אתה וחבורת היצורים שגיבשת סביבך. תבדוק בגוגל כמה אנשים רוצים לעזור או להוציא את רכושם מהארץ. לך כבר. לך
    סגור