משפט

סערת ענק בנתב"ג: "דיקטטור ומושחת, פרוטקציה, נותנים לו לעקוף"

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, אליעד שרגא, הותקף בצורה קשה בנתב"ג על ידי מפגינה שהחליטה לצלם אותו ולצעוק עליו: "לא נעים לך שמצלמים אותך? גם לרוטמן לא נעים! כשאתה מחתים ומכריח את העובדים שלך להגיע להפגנות, מה זה? דמוקרטיה או דיקטטורה? אביר שלטון! מה זה אם לא דיקטטורה? זאת שחיתות! מושחת". וגם: מה קרה אחרי התערבות עובדי הבידוק הביטחוני בנתב"ג?
תום נחום |  9
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
על רקע סערת הפרסום של כתב חדשות 12, גיא פלג, אודות שכר הטרחה המנופח בגובה מיליון וחצי שקלים אותו דרש יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, לכאורה, מאישה ששרגא טיפל בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי, שרגא הותקף אמש (חמישי) בנתב"ג, במה שגרם לסערת ענק בשדה התעופה.
בסרטון טיקטוק שפורסם ביממה האחרונה על ידי משתמשת בשם לימור, שהתעמתה עם שרגא, היא צעקה עליו כך: "לא נעים לך שמצלמים אותך? גם לרוטמן לא נעים! כשאתה מחתים ומכריח את העובדים שלך להגיע להפגנות, מה זה? דמוקרטיה או דיקטטורה? אביר שלטון! מה זה אם לא דיקטטורה? זאת שחיתות! מושחת". לאחר עימותים קשים שכללו איומי תביעה, אנשי הצוות בנתב"ג לקחו את שרגא והוציאו אותו מהתור לצ'ק אין, בליווי צעקות של אותה אישה: "דיקטטור, הנה פרוטקציה, נותנים לו לעקוף את התור ולהגיע לפני כולם. אדון שרגא יא מושחת, דיקטטורה! אתה ואסתר חיות חברים, אתה מופיע אצלה, אתה ואהרן ברק חברים, מושחת, דיקטטור, הנה שרגא עוקף את התור, יא מושחת, איש בזוי, אביר שלטון החוק, מושחת!".
 
כל זאת כידוע, על רקע הפרסום של גיא פלג ביום שני האחרון ב-N12, לפיו אישה שאותה ייצג עורך הדין המוכר אליעד שרגא, שמזוהה יותר בשנים האחרונות כמי שמשמש יו"ר התנועה לאיכות השלטון, מעלה נגדו טענות קשות על האופן שבו טיפל בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי. לדבריה, עו"ד שרגא גבה ממנה כמיליון וחצי שקלים. עו"ד שוש לונדונר פסקה בכתב הבוררות כיף "פער ניכר בין התובע, שהינו אחד מבכירי הפרקליטים בישראל, לבין הנתבעת שהינה אישה פשוטה וקשת יום", עוד נקבע, ששכר הטרחה שלקח לעצמה שרגא היה חריג. כעת, התגובות נגד שרגא ממשיכות לזרום.

עו"ד גיא בוסי, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, עלה לתוכניתו של אבי רצון הבוקר ברדיו גלי ישראל (94FM) ותקף את עו"ד אליעד שרגא: "מי שאמור להיות כביכול 'מגן הדמוקרטיה' מתברר לכאורה כעושק את החלשים. בלתי אפשרי לזעוק ביד אחת כנגד שחיתות וביד השניה לבצע שחיתות. העובדה שבכל ההסכמים שלו יש תנאי בוררות שהכל ייעשה בחדרים סגורים זה חלק ממהות הבעיה. בכל מדינה מתוקנת הבנאדם היה שם את המפתחות והאנשים תחתיו היו מראים לו את הדרך החוצה, אבל יש במדינת ישראל שווים יותר ושווים פחות, ואליעד שרגא נמצא בצד הנכון מבחינת המערכת".
מי שעוד תקף היה חברו של בוסי לפאנל 'הפטריוטים', נועם פתחי, שכתב בטוויטר: "התנועה לאיכות החשבון. שיעור בתקשורת: הכתבה של גיא פלג היתה מצוינת אבל חסרה דבר אחד: את גיא פלג יושב בסוף באולפן, שוצף וקוצף כמו על אמסלם ועל נתניהו. במיוחד על התגובה המביכה של שרגא שהטיימינג של פרסום הכתבה מעיד על רדיפה פוליטית. נראה מה היה קורה למישהו אחר שהיה רומז שפלג רודף אותו בטיימינג פוליטי... מה עם צימצום עילת החזירות?".
 
איש הימין ויוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, הוסיף: "ככה נראה פרצופם של אלה שתמיד מנסים לחנך את כולנו, והרי אנחנו קיבלנו אחלה חינוך מהורינו ע״ה. אז שבו בשקט על קופת השרצים שלכם ותניחו לנו".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מגיע למושחת שגובה מיליון וחצי שקל לייצוג (ל"ת)
    יישר כח למפגינה 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 8.
    מאוס
    עוז 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    טיפוס מאוס שונא ישראל אוטואנטישמי. איך יצור כזה עומד בראש רשות כל כך חשובה כל כך הרבה שנים. מתמיה.
    סגור
  • 7.
    בושה דיקטטור (ל"ת)
    פנינה 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 6.
    שימפנזה
    צמ 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חזיר ג'ינג'י מושחת בושה
    סגור
  • 5.
    עצמאי
    בS 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חזיר מושחת לכלא
    סגור
  • 4.
    עין תחת עין ושן תחת שן
    אוהב צדק 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שיבינו כל האנרכיסטים שהרוב הדומם לא איתם ועם השקרים שלהם אחרי שהם מנסים להחריב כל חלקה טובה במדינה
    סגור
  • 3.
    כול הכבוד לה חזק ואמץ ! (ל"ת)
    אסף 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 2.
    טימטום
    בויבוי 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    נו גינגי ממזר איך ההרגשה כך יעשו לכולכם כי אתם לימדתם אותנו מהו בהמיות
    סגור
  • 1.
    לא מפתיע שקוראים לה ליממממור - ממש הדמות של אורנה בנאי
    עדינה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 8
    לא מפתיע שקוראים לה ליממממור - ממש הדמות של אורנה בנא בתוכנית רק בישראלי. גם מדברת כמו ערסית צ'חצ'חית.
    סגור