משפט

התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ נגד פיטורי השר גלנט

האם בג"ץ יבטל את החלטת נתניהו ויחזיר את גלנט למשרד הביטחון? השופטים בירושלים עשויים להרים את הכפפה שהניח עו"ד אליעד שרגא ולהביך את נתניהו  
דוד זולדן |  1
אליעד שרגא (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
התנועה לאיכות השלטון הגישה היום בקשה לצו ביניים, שיעצור את פיטורי שר הביטחון יואב גלנט. התנועה טוענת בבקשתה כי לפי הסדר ניגוד העניינים של נתניהו אסור היה לו לפטר את גלנט, כי מדובר בפיטורין משיקולים זרים ואסורים, ובפגיעה חמורה בביטחון המדינה, ועל בית המשפט לעצור את ההליך.
עו"ד תומר נאור, ראש האגף המשפטי בתנועה לאיכות השלטון נימק את ההחלטה: "ראש ממשלה שנמצא בניגוד עניינים חריף, מפטר שר בטחון באחת מהתקופות הרגישות בטחונית שידענו בשנים האחרונות - כאשר כל חטאו הוא שמילא את תפקידו והתריע על הסכנות הבטחוניות. שיקולים זרים צרים ומסוכנים של ראש ממשלה נאשם בפלילים אשר משליך הצידה את האינטרס הציבורי והבטחוני של מדינת ישראל - והכל על מנת למלט עצמו מאימת הדין. המוני המפגינים אתמול אמרו את דברם, אנחנו נקווה שבית המשפט יעצור את הטירוף".
ובתוך כך נודע כי פעילי ימין מתארגנים להפגנת תמיכה בממשלה תחת הכותרת: "לא יגנבו לנו את הבחירות". בקרב פעילי ימין קיימות התארגנויות לעלות להפגנת תמיכה בממשלה מול רחבת הכנסת בשעה 18:00 היום. בהודעת הארגונים נכתב כי "מחנה הימין עולה היום לירושלים להפגנת תמיכה בממשלה ובקריאה לקידום החקיקה בנוגע לרפורמה המשפטית, זאת לאור ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות 'מצב חירום, לא יגנבו לנו את הבחירות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אליעג
    איבט 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האדון הנכבד הזה צריך להחזיר את מיליון וחצי השקלים שלקח ולשלול ממנו את רישיון עריכת הדין אסור לאדם שפל כזה להיות עורך דין ולתת לו את האפשרות לגנוב אנשים
    סגור