משפט

עבריינים הציתו רכב פיקוח של העירייה ותועדו במצלמות. צפו

שני רעולי פנים הציתו רכב פיקוח של עיריית סכנין, ולא ידעו כי הם מצולמים על ידי מצלמות אבטחה. המשטרה עצרה לחקירה 6 חשודים למעורבות בהצתה ובירי לעבר בנק בעיר השבוע
מערכת ice | 
הציתו רכב פיקוח (צילום צילום מסך מטוויטר)
רכב פיקוח של עיריית סכנין הוצת שלשום (בין רביעי לחמישי) על ידי שני עבריינים. רק שהשניים לא ידעו, שהם מתועדים לאורך כל אורך הדרך במצלמות אבטחה.
העבריינים, רעולי פנים נצפים בסרטון מגיעים כשהם מצוידים בחומר דליק, שופכים ממנו על המכונית של העירייה, ואז מתרחקים ומשליכים חומר בוער שמצית אותה. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

להערכת המשטרה הרקע להצתה הוא זעם העבריינים על פעילות המשטרה כנגד הפשיעה החמורה בעיר. זה לא היה האירוע היחיד, שכן הובערה אש גם בסמוך למבני שלטון בסביבת סכנין הלילה. ביום שלישי בוצע ירי לעבר בנק בסכנין, והמשטרה עצרה שישה חשודים במעורבות ישירה ועקיפה במעשים, לאחר שבימים האחרונים נערכו חיפושים בבתים בעיר לנוכח החשד להימצאות אמצעי לחימה וחומרים מסוכנים במקום. בהמשך צפויים להתבצע מעצרים נוספים.
 
בתוך כך התפרסמו נתוני משטרת ישראל לגבי האלימות במגזר הערבי בשנת 2022. מהנתונים עולה כי התרחשו במגזר 95 מקרי רצח שבהם נרצחו 106 אזרחים (11 נשים ו־95 גברים). זאת ירידה קלה בהשוואה לשנת 2021, שבה היו 115 מקרי רצח, שבהם נרצחו 126 אזרחים. ב־2018 נרצחו במגזר הערבי 68 איש, ב־2019 נרצחו 91 וב־2020 נרצחו 106.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה