משפט

גיא לרר מגיב להסגרתו של שי אביטל: "איטי, כואב, אבל חשוב"

מגיש "הצינור", שהעלה לכותרת את פרשת אביטל, מגיב להסגרתו המיוחלת של סוכן הדוגמניות ומרגיש שהצדק מתקרב
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
"שי אביטל מוסגר לישראל. זה מאוד איטי, מאוד כואב, אבל מאוד חשוב. אני יודע כמה זה היה קריטי לנפגעות שאני בקשר אתן. תמשיכו להיות חזקות ככל שניתן. הצדק בדרך", כך כתב מגיש "הצינור", גיא לרר בחשבון הטוויטר, בתגובה לדיווח על הסגרתו של אביטל לישראל. מדובר על סגירת מעגל מתקרבת עבור לרר, שהיה הראשון שחשף בפומבי את מעשיו של אביטל.
 
אחרי המעצר המתוקשר שלו בבית הקפה והבקשה שהגישה ישראל באופן רשמי להולנד להסגרתו של סוכן הדוגמניות שי אביטל בחשד לעבירות מין בשתי מתלוננות, בית המשפט בהולנד פרסם את החלטתו. אביטל, שחשוד בניצול מיני של מיוצגות שלו ומעל לשנה הסתתר בחו"ל לאחר חשיפת הפרשה, נתפס בהולנד וכעת החליט בית המשפט בהולנד על הסגרתו לישראל להמשך הליכים משפטיים. בקשת ההסגרה של ישראל לסוכן שברח מהמדינה לפני מספר חודשים, בוססה על בקשת המעצר הזמני ובמסגרתה מבקשת הפרקליטות להסגירו לצורך העמדתו לדין בגין עבירות מין בשתיים מתוך המתלוננות נגדו.
כזכור, לפני כשנה וחצי, עמד אביטל, אחד מסוכני הדוגמניות המוכרים ביותר בתעשייה בישראל במרכזם של שני תחקירים בשני הערוצים המסחריים. גיא לרר ואמיר שואן בתכנית הצינור פירסמו לראשונה אודות מספר תלונות שהגיעו למערכת ובהן תיאורים של מקרי הטרדה וסחיטה מינית שנהג לעשות אביטל במיוצגותיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה