משפט

דנית גרינברג שוב בדרך לבית המשפט: לא תשלם לאליאב פיצוי?

לאחר שחויבה על ידי בית המשפט בתשלום של 30 אלף שקל לגרוש שלה לשעבר, כוכבת האח הגדול לשעבר ערערה על הקביעה ותגיע שוב מלווה בעורך דינה
מערכת ice | 
דנית גרינברג בשתפ עם קניון רמת אביב (צילום 0ארט)
הסאגה המשפטית המדממת בין אליאב אוזן לדנית גרינברג, השניים שהתאהבו באח הגדול והתחתנו וגם הספיקו להתגרש בטעם רע, ממשיכה ולא נראה שיש סוף טוב לעלילה שבעיקר מתרחשת בשנים האחרונות בין כותלי בית המשפט.
לאחר שדנית חויבה לשלם לבעלה לשעבר סכום של 30 אלף שקל על ידי בית המשפט, הסאגה לא נרגעת וכעת החליטה לערער ולהחזיר את שניהם אל בית המשפט המחוזי בחודש נובמבר הקרוב, כאשר לשם יגיעו מלווים כל אחד בעורך דינו, כך פרסמה כתבת מאקו יפעת הללי.

הדיונים המשפטיים בין השניים החלו בעיקר בשל חילוקי דעות כספיים שעניינם העסק המשותף שפתחו בעבר כשהיו זוג, 'שבע', קליניקה לרפואה אסתטית שהייתה שייכת לשניהם, אך מאז שהתגרשו ב-2019 רק אליאב מנהל ופועל בעסק.

כזכור, אחרי הכרעת הדין ביוני האחרון, דרשו במכתב רשמי עורכי דינו של אליאב ממייצגיה של דנית לשלם לו 35,100 שקלים בעקבות ההכרעה בסכסוך. בדרישת התשלום נכתב כי הסכום אמור להתקבל תוך לא פחות משבעה ימים - ולא, ינקטו נגד דנית "הליכי הוצאה לפועל כמתחייב מן הדין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה