שיווק ופרסום

דנית גרינברג יוצאת בקמפיין חדש לכבוד הקיץ

קניון עופר רמת אביב יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם  אושיית הרשת, במסגרתו יפתח בקניון למשך שלושה ימים מתחם קניות של מוצרי יוקרה, עוצב בסגנון קייצי הכולל בריכת שחייה עם סוכת מציל שלצידו יוצבו דוכנים מסוגננים של מוצרי הגנה מהשמש, דוכני גלידה, בר קוקטלים ועוד
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום O ארו)
קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם  אושיית הרשת  דנית גרינברג ומותג הקופסאות הגדול בישראל CoverMe.
במסגרת  השת"פ יפתח בקניון עופר רמת אביב למשך  3 ימים, החל מה 24.7.2022 עד ה 26.7.2022, מתחם קניות של מוצרי יוקרה, מעוצב בסגנון קייצי הכולל בריכת שחייה עם סוכת מציל שלצידו יוצבו דוכנים מסוגננים של מוצרי הגנה מהשמש, דוכני גלידה, בר עם עמדת קוקטלים, עמדת צילום לתחזית של דנית ישירות לטיקטוק, עמדת ביוטי, עמדת קישוטי ציפורניים ועוד ועוד.
כמו כן יהיה ניתן לרכוש במתחם את חווית הקניות של דנית שתכיל מוצרי יוקרה הכוללים בין הייתר:   מוצרי טיפוח, איפור, קוסמטיקה, אופנה, מוצרי לייף סטייל, אופטיקה, מזון ומשקות ועוד.  
דנית גרינברג, יוצרת תוכן בתחום הלייף סטייל, בעלת הפודקאסט הנשי המואזן בישראל "שיחת בנות", ונחשבת כיום לאחת המשפיעניות הגדולות ברשתות החברתיות, עם  K420 עוקבים באינסטגרם.

דנית מתקשרת מגוון תכנים בינהם: מתכונים עם השיר הידוע "אשת חייל", בדיחות קומיות בנושא עיין רעה, מתן תחזית יומית למזג אוויר וכל זאת בצורה קומית ומצחיקה. דנית התחתנה באפריל השנה עם איש העסקים ברק חקמט ומובילה כיום קמפיינים רבים.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה