ויראלי

דנית גרינברג הפסידה בתביעה לאליאב אוזן, תשלם עשרות אלפים

מן האח אל הפחת: אחרי שלוש שנים של מאבק משפטי, הפסידה דנית גרינברג את הקליניקה המשותפת שפתחה עם הגרוש המיתולוגי אליאב אוזן. עורכי דינה קיבלו דרישת תשלום של כ-35 אלף שקלים
מערכת ice | 
דנית גרינברג אליאב אוזן (צילום טל ממן)
דנית גרינברג ואליאב אוזן, מסיפורי האהבה המפורסמים שנולדו בבית האח הגדול, התחתנו לפני כשש שנים. כעבור כשלוש שנים התגרשו, ומאז יחסיהם מתמקדים בדיונים משפטיים בלתי נגמרים. הבוקר (א') דרשו במכתב רשמי עורכי דינו של אליאב ממייצגיה של דנית לשלם לו 35,100 שקלים בעקבות ההכרעה בסכסוך. בדרישת התשלום נכתב כי הסכום אמור להתקבל תוך לא פחות משבעה ימים - ולא, ינקטו נגד דנית "הליכי הוצאה לפועל כמתחייב מן הדין". 
גרינברג - יוצאת ריאליטי, אושיית רשת וחזאית, ואוזן - יוצא ריאליטי, איש עסקים ומקעקע מקצועי, הכירו כאמור בבית האח הגדול, ובמהרה התחתנו. הדרמה המשפטית בין השניים התפתחה אחרי הגירושין, סביב החזקת העסק המשותף שהקימו בזמנו יחד - קליניקה לרפואה אסתטית והסרת קעקועים בשם "שבע". הדיונים המשפטיים עסקו בעיקר בכספים ובזכויות סביב העסק. מאז שהתגרשו לפני כשלוש שנים, העסק המשיך לעבוד תחת ניהולו של אוזן. גרינברג חשבה שגם לה יש זכויות בעסק והיא רצתה להמשיך להיות שותפה בו לצד הגרוש.
קצת אחרי שנפרדו, כזכור, גרינברג כתבה בעמוד האינסטגרם שלה כי "אתמול בשעות הלילה, ללא ידיעתי, הגיע אליאב לעסק המשותף שלנו והוציא את כל המכשירים מהעסק. אני אישית ממוטטת ולא רציתי לשתף אתכם בזה, אך לאור הפניות הרבות - זה מה שאוכל לספר. מתנצלת מקרב לב. מעבר לכך תפנו ישירות לאליאב אוזן".
אליאב הסביר בזמנו: "המכשירים הוצאו מהמקום כי לא רק שדנית לא שילמה משכורות לעובדים בשלושת החודשים האחרונים, היא גם לא שילמה ביטוח על המקום, ביטוח שאמור להגן על מכשירים בשווי מיליוני שקלים. בלי שום קשר, העובדים הודיעו לדנית ביום ראשון שאינם מתכוונים להגיע יותר לעבודה כיוון שלא העבירה להם את המשכורות, וכבר אתמול הקליניקה נשארה ללא עובדים. מבטיח שבתקופה הקרובה מאוד אני אחזור עם הקליניקה ועם כל המוניטין שלי, שאשים על לשרת את הלקוחות על הצד הטוב ביותר".
 
כעת כאמור, דנית הפסידה את העסק והיא מחוייבת לשלם לאליאב עשרות אלפי שקלים.
מטעמו של אליאב אוזן נמסר: "המסר לאושיית הרשת החברתית שתקפה את אליאב: 'צדק מוצאים בבית משפט לא ברשתות החברתיות'... סוף סוף הצדק נעשה, אחרי 3 שנים של לינץ' תקשורתי הצדק יצא לאור". מטעמה של דנית טרם התקבלה תגובה.
דנית גרינברג נישאה באפריל האחרון לבן הזוג ברק חקמט אחרי קצת יותר משנה של זוגיות. בני הזוג נישאו בנוכחות חברים ובני משפחה בבית הכנסת "אוהל מועד", באירועי עליז ומושקע. לגבי אוזן, היו שמועות (ותצפיות) שלו לאחרונה לצד עוד יוצאת בית "האח הגדול" - שני גולדשטיין. השניים טענו שהם רק ידידים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה