שיווק ופרסום

דנית גרינברג תשמש כפרזנטורית של סלוגי, זה מחיר הקמפיין

מותג ההלבשה התחתונה Sloggi משיק את קולקציית אביב קיץ 2022 בקמפיין חדש
בשווי כ – 850,000 שקל עם אושיית הרשת כפרזנטורית
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום דנית גרינברג)
מותג ההלבשה התחתונה Sloggi משיק את קולקציית אביב קיץ 2022 בקמפיין חדש
בשווי כ – 850,000 שקל עם דנית גרינברג כפרזנטורית, שנחשבת לאחת ממשפיעניות הרשת החזקות בישראל.
עבור דנית גרינברג זהו קמפיין ראשון להלבשה תחתונה, הצילומים נערכו בדירת יוקרה לחופי הים של תל אביב באווירת קיץ חופש וירח דבש. קמפיין שעלותו הכוללת מוערכת בשווי של כ-850,000 ₪ צפוי לעלות בחודשי הקיץ הקרובים בפריסת מדיה רחבה שלטי חוצות, טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות כתובה.
כזכור, דנית גרינברג התבטאה בחודש שעבר נגד הדוגמנית בלה חדיד וכתבה: "השעה כאן 2 בלילה, צפיתי בסרטונים שבלה חדיד העלתה כבר לפני שעתיים. אמרתי לעצמי שאני אלך לישון ומחר אבדוק מה קורה עם זה, אבל אני לא מסוגלת לעצום עין. מה שהיא עושה זה פשע נגד האנושות".

צילום: אור גפן
עוד כתבה: "מעלה סרטונים שהתקשורת הפלסטינית מפיצה ללא הרף. פייק ניוז באופן מובהק ללא שום הקשר למה שקדם לכך, פופוליזם טהור. רע. צבא הגנה לישראל והשוטרים שלנו לא תוקפים סתם. הם מגינים עלינו ועל שאר אזרחי ישראל. ביניהם ערבים שרוצים לחיות כאן בשלום".

צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה