השוק

אורי להב מא.ל.מ ועומר אוגולניק מקניוני עופר בסניף המחודש

הסניף המחודש של א.ל.מ חשמל בקניון הגדול בפ"ת מתהדר במיקום חדש, משתרע על כ-350 מ"ר וכולל מחלקת טכנולוגיה ודיגיטל נרחבת. לרגל המאורע נפגשו מנכ"ל הרשת אורי להב ומנהל חטיבת הקניונים של קניוני עופר עומר אוגולניק, שהגיעו לבחון את החידושים
מערכת ice | 
אורי להב ועומר אוגולניק (צילום עומר שי)
רשת מוצרי החשמל והדיגיטל א.ל.מ. מחדשת את סניף הדגל שלה בקניון הגדול בעיר פתח תקווה. לרגל המאורע נפגשו מנכ"ל הרשת אורי להב ומנהל חטיבת הקניונים של קניוני עופר עומר אוגולניק, שהגיע לבחון מקרוב את החידושים בסניף ובמוצרי האלקטרוניקה.
הסניף בקניון, מקבוצת קניוני עופר, מתחדש גם במיקום חדש: בקומה מינוס 1 (שכן עד כה בקומת המסחר התחתונה). הסניף המחודש משתרע על שטח של כ-350 מ"ר וכולל מחלקת טכנולוגיה ודיגיטל נרחבת עם היצע רחב של מוצרים דיגיטליים ואלקטרוניים מהמתקדמים בעולם: סמארטפונים, לפטופים, טאבלטים ושלל מוצרים נוספים במחירים נגישים לכל כיס.
הסניף המחודש בקניון מצטרף לסניפים נוספים שחידשה א.ל.מ. בשנה האחרונה כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות, הצמיחה והתחדשות של הרשת, וביניהם: מודיעין, רמת אביב, אילת, נתניה, רשל"צ  ורגבה.
רשת א.ל.מ חשמל ואלקטרוניקה, אשר הוקמה בשנת 1978, מפעילה כיום 43 סניפים ברחבי הארץ ומוכרת מגוון רחב של מוצרי חשמל לבית במגוון רחב של קטגוריות: מהמטבח לסלון, מניקיון דרך מיזוג אוויר, טיפוח ויופי, סלולר ועוד. 
 
עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. הקניון ממוקם על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פ"ת, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה, שתחנה שלה בכניסה לקניון, ובלב אזור העסקים בעיר ומהווה מוקד משיכה לתושבי העיר, הסביבה ורחבי גוש דן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה