משפט

בית המלוכה הבריטי מפתיע: המהלך העסקי של מייגן מרקל הסתבך

בקשתה של מרקל לרשום סימן מסחרי עבור מותג הלייף סטייל שלה "American Riviera Orchard" נדחתה על ידי משרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקני. הגשתה של מרקל כללה תיאורים מעורפלים של המוצרים שהיא מתכננת לשווק, כגון מפיות קוקטייל שיכולות להיות נייר או טקסטיל, וכלי מטבח שיכולים להיות ידניים או חשמליים
מערכת ice | 
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
חצי שנה לאחר שהכריזה על השקת המותג החדש שלה בתחום הלייף סטייל, "American Riviera Orchard", מייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס, מתמודדת עם שורת אתגרים משפטיים ושיווקיים. על פי דיווחים ב"דיילי מייל", שהובאו על ידי ענבל חננאל ב"פנאי פלוס", בקשתה של מרקל לרשום סימן מסחרי עבור המותג שלה נדחתה בשבוע שעבר על ידי משרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקני (USPTO).
הסיבה לדחייה היא שמשרד הפטנטים ראה את הכינוי "American Riviera" כתיאור גיאוגרפי של אזור ולא כסימן מסחרי מובהק. המשרד טוען שהשם נתפס כמתייחס לאזור סנטה ברברה שבקליפורניה, ולא ניתן לרשום אותו כסימן מסחרי למוצרים מסחריים. בנוסף, משרד הפטנטים ציין שמרקל לא חתמה על המסמכים הנכונים, והגשתה כללה תיאורים מעורפלים של המוצרים שהיא מתכננת לשווק, כגון מפיות קוקטייל שיכולות להיות נייר או טקסטיל, וכלי מטבח שיכולים להיות ידניים או חשמליים.
 
הקשיים עם הרגולציה הם רק חלק מהסיפור. מוקדם יותר, בקשתה של מרקל לרשום את הפודקאסט שלה תחת השם "ארצ'וול" נדחתה גם היא, בשל קיום בלוג עם אותו שם. בנוסף, מקורבים מדווחים על תחלופה גבוהה בצוות של הדוכסים מסאסקס, עם עדויות לכך שכ-20 אנשי צוות עזבו את עבודתם עימם, בשל האשמות על סגנון ניהול קשוח ותובעני.
 
מרקל, ששואפת להשיק את המותג החדש שלה עד סוף 2024, תצטרך להתמודד עם האתגרים המשפטיים והניהוליים הנוכחיים כדי להבטיח את הצלחת המיזם שלה. האתר החדש צפוי לכלול מגוון מוצרים, כגון כלי מטבח, ריבות, מוצרי היגיינה לבני אדם וכלבים, והצעות נוספות בתחום הבישול, האירוח ועיצוב הבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה