ויראלי

מייגן מרקל חוטפת בענק: "זה לא מתקדם, קפדנית, תובענית"

הדוכסית מסאסקס אמנם הכריזה לאחרונה על מותג לייף סטייל חדש, אלא שלאחרונה נודע כי היא נתקלת בקשיים על רקע חיפושים קדחתניים של מנכ"ל ושף. הפרשנית אנג'לה לוין: "אני חושבת היא מתקשה הרבה יותר ממה שחשבה". ההערכה היא כי בין המוצרים שימכרו יכללו מפות מדיטציה, כריות לחיות מחמד ועוד
מערכת ice | 
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
מייגן מרקל הכריזה לאחרונה על מותג הלייף סטייל "American Riviera Orchard", אלא שהפרשנית והביוגרפית המלכותית אנג'לה לוין מספרת כי גורמים בסביבתה מתקשים לעבוד עמה בשל אופייה. פרטי המותג עדיין לא ממש ידועים לציבור, ועם זאת כבר הובהר כי הוא יתמקד במוצרים לגינה, לבית ובסגנון חיים.
על פי הפרסום ב"ישראל היום", הדוכסית מסאסקס נמצאת ב"קיפאון" עם המיזם העסקי מכיוון שהיא מתקשה למצוא מנכ"ל ושף. "זה לא מתקדם. היא התקשתה למצוא מנכ"ל שינהל את זה עבורה והיא מתקשה למצוא שף. כמה מהם הלכו לראות איך זה אבל הם אומרים שהיא כל כך קפדנית בכל דבר", אמרה הפרשנית המלכותית.
 
"היא מאוד תובענית והם לא באמת רוצים את זה. אלה שפים שיש להם עבודות טובות, הם לא אנשים שרק מתחילים ללמוד", הוסיפה. "חלק מהדברים שהיא תמכור הם אריזות מתנה מבד, מפיות קוקטייל, מפות מדיטציה, כריות לחיות מחמד ביתיות, מגוון שלם של דברים מא' ועד ת'... אני חושבת היא מתקשה הרבה יותר ממה שחשבה", אמרה.
על פי הפרסום, הדוכסית תשיק תוכנית בנטפליקס ש"תחגוג את ההנאות של בישול וגינון, אירוח וחברות", וכנראה תעזור לה לקדם את המותג. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה