TOP 5

הסרטים המובילים בעולם בנטפליקס

נטפליקס ממשיכה להיות מעצמת בידור עולמית, הצופים ברחבי העולם צופים במגוון רחב של סרטים הנותנים מענה לטעמים והעדפות שונות. חוכמת ההמונים מביאה לתוצאות ונפרוס כאן לפניכם, אלו חמשת הסרטים הטובים בעולם בפלטפורמת הסטרימינג של נטפליקס השבוע
מערכת ice | 
דירוג נטפליקס (צילום shutterstock, netflix)

השבוע, הסרטים המובילים בנטפליקס מציגים אקשן מרגש, סיפורים מחממי לב והרפתקאות קומיות. בהתבסס על הפעלות וסך שעות הצפייה, הסרטים האלה שובים את הקהל בכל מקום בעולם ונמצאים בפסגת החמיישיה המובילה בסרטים הכי נצפים בנטפליקס העולמית.

הרשימה הבאה מייצגת את חמשת הסרטים המובילים בעולם, ומספקת הצצה למה שהצופים ברחבי העולם נהנים יותר מכל.
הסרטים הפופולריים ביותר בעולם בסרימינג של נטפליקס השבוע


1. אטלס - Atlas
שבועות בטופ 10:
1
שעות צפייה: 63,100,000
צפיות: 31,600,000
תקציר: בסרט האקשן המרגש הזה, אנליסטית מבריקה ללוחמה בטרור, שלא סומכת על בינה מלאכותית, מוצאת את עצמה במשימה ללכוד רובוט נוכל. כשהמשימה משתבשת, היא מגלה שבינה מלאכותית עשויה להיות התקווה היחידה שלה להצליח.

2. עידן הקרח: מסלול התנגשות - Ice Age: Collision Course
שבועות בטופ 10: 2
שעות צפייה: 14,500,000
צפיות: 9,000,000
תקציר: סקראט עושה ניסיון פרוע לקבור את הבלוט שלו וגורם לאירוע קוסמי שמעמיד את כדור הארץ כולו בסכנה, והעדר נקלע לתסבוכת שלא מהעולם הזה.
3. עידן הקרח: שחר הדינוזאורים - Ice Age: Dawn of the Dinosaurs
שבועות בטופ 10: 2
שעות צפייה: 12,900,000
צפיות: 8,100,000
תקציר: ככל שהזמנים משתנים, מני הממותה הצמרית, סיד העצלן הפטפטן ודייגו הנמר בעל התושייה חייבים להסתגל לאתגרים חדשים. הרפתקת האנימציה האהובה ממשיכה לבדר את הצופים בהומור וברגעים מחממי הלב שלה, מה שהופך אותה לאהובה עולמית.
4. אם הכלה - Mother of the Bride
שבועות בטופ 10: 4
שעות צפייה: 9,300,000
צפיות: 6,200,000
תקציר: סרט דרמה קומית, אם מסורה נוסעת לחתונת בתה באתר נופש טרופי, רק כדי לגלות שאביו של החתן הוא האקס האבוד שלה מלפני עשרות שנים. השילוב של מתח רומנטי וקשרים משפחתיים משאיר את הצופים מעורבים, ומבטיח את מקומו ברשימה בשבוע הרביעי ברציפות.
5. המשאלה של תלמה - Thelma the Unicorn
שבועות בטופ 10: 3
שעות צפייה: 9,100,000
צפיות: 5,600,000
תקציר: קומדיה מונפשת על סוסת פוני מזמרת החולמת להפוך לכוכבת. כשהיא הופכת לחד-קרן זוהרת, היא מתפרסמת בן לילה – אבל עד מהרה מתברר שחיי התהילה הם חוויה פרועה. הסיפור המקסים והאנימציה התוססת שלו כבשו קהלים מכל הגילאים.
 



אז זהו סיכום השבוע בסרטים בנטפליקס, החמישייה המובילה בעולם. נראה כי לסרטי הילדים יש נוכחות גבוהה השבוע אך למרות זאת הסרט "אטלס", שגם בישראל נמצא במקום הראשון, מוביל בפער על המתחרות לפסגה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה