TOP 5

5 הסדרות בנטפליקס המובילות בישראל השבוע

נטפליקס ממשיכה לשלוט בסצנת הסטרימינג בישראל עם שורת סדרות מרשימה ששובה את הדמיון והעניין של הצופים. הרשימה השבוע מציגה שילוב של רומנטיקה, דרמה ומתח, המשקפת את הטעמים המגוונים של הקהל הישראלי. אלו חמש הסדרות המובילות בנטפליקס ישראל השבוע
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pexels)
סדרות אלו טיפסו לפסגה על סמך מספר ההפעלה וזמן הצפייה הכולל בהן, רשימה זו מתפרסמת מידי שבוע הן בסדרות והן בסרטים הפופולרים ביותר בישראל. מהדינמיקה החברתית המורכבת של לונדון מתקופת ריג'נסי ועד לנפילה הדרמטית של שערורייה גדולה, הסדרות המובילות השבוע בנטפליקס ישראל מביאות טעם ייחודי, ומבטיחה שיש משהו לכל אחד.
הסרטים המובילים של השבוע בנטפליקס ישראל:
1. ברידג'רטון: עונה 3
- מחזיקה חזק בשבוע השני ברציפות ברשימה, העונה האחרונה של הסדרה האהובה הזו מציגה קבוצה חדשה של עלמות צעירות בתקווה להצליח בנשף הגדול. בין סודות והפתעות, פרח קיר המנהלת חיים כפולים מוצאת תקווה ואולי אהבה.
2. אשלי מדיסון: סקס, שקרים וסקנדל: עונה 1 - גם בשבוע השני שלה ברציפות ברשימה, הסדרה הדוקומנטרית המרתקת הזו חוקרת את הנשורת מהפריצה של אתר ההיכרויות הידוע לשמצה לפרשיות מחוץ לנישואים. דליפת הנתונים האישיים מרסקת נישואים וחיים, ומספקת צלילה עמוקה להשלכות של בגידה דיגיטלית ושערורייה.
3. אייל קטן - בשבוע השישי שלו ברציפות, זו אכן הסדרה המובילה בישראל בחודש החולף, המותחן הפסיכולוגי הזה נשאר מועדף, ומתעד את החוויה המטרידה של קומיקאי שהופך למושא לאובססיה מסוכנת של אישה לאחר ביצוע מעשה טוב.
4. ברידג'רטון: עונה 1 - כשעונה האחרונה יצאה כך גם העונה הראשונה עולה מחדש, כבר בשבוע השישי ברציפות שהיא ברשימת הסדרות המובילות בישראל. העונה הראשונה של סדרת המעריצים האהובה הזו ממשיכה למשוך צופים חדשים. התפאורה המפוארת, ההסתבכויות הרומנטיות והתפניות הדרמטיות המתרחשות בלונדון של תקופת הריג'נסי הופכים אותה לבחירה נצחית עבור הצופים בכל הגילאים.
5. תודה, נקסט: עונה 1 - בשבוע השלישי ברציפות, הקומדיה הרומנטית המודרנית הזו עוקבת אחר עורכת דין צעירה המנווטת בעולם הסוער של היכרויות מודרניות לאחר פרידה כואבת. עם התמיכה הבלתי מעורערת של חבריה, היא צוללת חזרה אל סצנת ההיכרויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה