TOP 5

זו הסדרה שהישראלים הכי אוהבים בנטפליקס כרגע

נטפליקס מחדשת את מלאי הסדרות שלה מהר יחסית, ובכל שבוע נוספות עוד סדרות והישראלים מוצאים לעצמם את הסדרה שתגרום להם להשאר דבוקים למסך, מהן חמשת הסדרות הכי נצפות השבוע בישראל?
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
כבר מספר שנים שנטפליקס זו הפלטפורמה החזקה בישראל לצפייה בתכני סדרות טלוויזיהי וסרטים, ובכל שבוע הישראלים מוצאים סדרה חדשה שתהיה בטופ ושהיא תהיה הכי טרנדית כרגע. אז מהן חמשת הסדרות הנצפות ביותר במדינת ישראל השבוע בנטפליקס?

5. באש ובמים: סדרתם ההחדשה של שני היוצרים האהובים גיא עמיר וחנן סביון, או "קצר וניוטון" בשמם הידוע. הסדרה עוסקת בשני חברים טובים מירושלים אשר מחליטים לטוס למשחק כדורגל בקרקוב כדי לנקות קצת את הראש.
4. תודה, נקסט: הסדרה החדשה בכיכובה של סרנאי סריקאיה, העוסקת בעורכת דין צעירה שעברה פרידה קשוחה מבן זוגה וקופצת למים העמוקים של עולם ההיכרויות והדייטים המודרני והמבלבל, בתמיכתם המלאה של חבריה הטובים.
3. אייל קטן: סדרה של ריצ'ארד גאד, אשר עוסקת בקומיקאי לא מוצלח שעושה מעשה טוב למען אישה פגיעה. היא, מפתחת כלפיו אובססיה קיצונית עד שמאיימת להרוס לשניהם את החיים.
2. אשלי מדיסון: סקס, שקרים וסקנדל:  הסדרה עוסקת בפריצה לאתר היכרויות לאנשים שמחפשים רומן מהצד (כשהם נשואים) מביאה לדליפת נתוניהם האישיים של מיליוני משתמשים, גורמת לנישואים להתפרק והורסת את חייהם של רבים.
1. ברידג'רטון: העונה החדשה של הסדרה סחפה את הקהל העולמי והישראלי אחריה עד למקום הראשון ברשימה, הסדרה עוסקת בקבוצה של בחורות צעירות המפללות להצלחה בנשף שבו יוצגו בחברה, ופרח קיר שמנהלת חיים כפולים מוצאת תקווה על רקע סודות והפתעות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה