TOP 5

דירוג נטפליקס ישראל: הסרטים המובילים של השבוע

נטפליקס ממשיכה להיות שירות הסטרימינג המשמעותי עבור הצופים הישראלים, ומציעה שילוב דינמי של אקשן מרגש, דרמה מכל הלב ונרטיבים מותחים. אלו הם הסרטים המובילים של השבוע בישראל
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)

הסרטים המובילים של השבוע, וגם הסדרות המובילות של השבוע, בנטפליקס בישראל משקפים את המבחר המגוון של הפלטפורמה, ומושכים את תשומת הלב של הקהל על סמך הפעלת סטרימינג וזמן צפייה כולל.

רשימת השבוע של הסרטים הפופולריים ביותר בנטפליקס בישראל כוללת הכל, החל מאקשן אינטנסיבי ועד דרמה רומנטית, המציגה את מגוון ההעדפות הרחב בקרב הצופים. סרטים אלו דורגו בקפידה ומעודכנים בכל שבוע לפי מה שאתם צופים. 
הסרטים המובילים של השבוע בנטפליקס ישראל:

1. אטלס - המותחן עתיר האקשן, המופיע בראש הרשימה, עוקב אחר אנליסטית מבריקה העוסקת בלוחמה בטרור במשימה ללכוד רובוט נוכל. למרות חוסר האמון שלה בבינה מלאכותית, היא מבינה במהרה שבינה מלאכותית עשויה להיות התקווה היחידה שלה להשלים את המשימה.

2. צלף צוות G.R.I.T. - צוות תגובה ומודיעין עולמי - גם חדש השבוע, הסרט הזה מציג צלף מיומן שמגובה בצוות תגובה סמוי שנוסע למלטה כדי לחלץ סוכן סמוי מארגון טרור מתוחכם.
3. אם הכלה - בשבוע השלישי שלה ברצף ברשימה, כאשר בשבוע הראשון נמצאה במקום הראשון ולאט לאט יורדת מהפופולריות שלה. הדרמה המקסימה הזו מספרת את סיפורה של אם מסורה שנוסעת לחתונת בתה באתר נופש טרופי, רק כדי לגלות שאבי החתן הוא האקס שלה, אותו לא ראתה עשרות שנים.
4. דיסטרביה - החוזר בשבוע השני שלו ברציפות, מותחן זה עוקב אחר נער במעצר בית שמתחיל לרגל אחרי שכניו, רק כדי לחשוף אירועים מטרידים שגורמים לו להאמין שרוצח סדרתי גר בסמוך.
5. הרשימה של מר מלקולם - חדשה ברשימה, דרמה תקופתית רומנטית זו מתמקדת באישה צעירה שנדחתה על ידי הרווק הנבון ביותר בלונדון. היא מגייסת חבר ילדות להתחזות לשידוך המושלם שלו, עם תוכניות לשבור את ליבו.
 



תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה