ויראלי

אסף גרניט, מאחוריך: מייגן מרקל עובדת על תוכנית בישול

מייגן מרקל והנסיך הארי הכריזו היום כי הם עובדים על שתי תוכניות חדשות עבור נטפליקס. אחת מהן תהייה תוכנית בישול בהשתתפותה ובהפקתה של הדוכסית מסאסקס
רוני שיינר | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
הארי ומייגן, הדוכס והדוכסית מסאסקס, חשפו היום (ה') שתי תוכניות חדשות שנמצאות בשלבים מוקדמים של הפקה בנטפליקס תחת חברת ההפקה שלהם, Archewell Productions. 
למייגן (42) ישנה חיבה מתועדת היטב לבישול. התוכנית הראשונה, בה מייגן תשמש גם כמפיקה בפועל, "תחגוג את ההנאות של בישול גינון, אירוח וידידות". את הסדרה יביים מייקל סטיד ומנהלת התוכנית היא לאה הריטון, שהייתה מפיקה בתוכנית הבישול של סלינה גומז ב-HBO.
התוכנית השנייה "תספק לצופים גישה חסרת תקדים לעולם הפולו המקצועי", ספורט שהנסיך הארי (39) שיחק במשך עשרות שנים. הארי עדיין מרבה לשחק במשחקי צדקה, כולל גיוס עבור Sentebale , ארגון הצדקה שייסד בשנת 2006 כדי לעזור לילדים ולצעירים שנפגעו מעוני, אי שוויון ואיידס בדרום אפריקה. מייגן והארי משמשים שניהם כמפיקים בפועל בפרויקט.
שמות התוכניות ותאריכי השידור צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים.  
הדוכס והדוכסית מסאסקס חתמו על הסכם רב-שנתי עם נטפליקס (בו הסדרה Suits, אליה הצטלמה מייגן במשך שנים לפני שהתחתנה עם הארי, זינקה במהלך הקיץ) לאחר שנסוגו מתפקידיהם המלכותיים ועברו לקליפורניה בשנת 2020.
הניו יורק טיימס דיווח כי חברת ההפקה של בני הזוג, שנקראה מאוחר יותר Archewell Productions, תייצר באופן בלעדי סרטים דוקומנטריים, סרטי דוקו, סרטים עלילתיים, תוכניות מתוסרטות ותוכניות לילדים עבור הפלטפורמה.
הפרויקטים של בני הזוג עבור נטפליקס כללו עד כה את סרט הדוקו האינטימי "הארי ומייגן" בדצמבר 2022, שזכה לחשיפה כסרט הבכורה הדוקומנטרי הגדול ביותר של נטפליקס אי פעם, הסדרה Live to Lead שעלתה בדצמבר 2022, וסדרת הדוקו Heart of Invictus על ספורטאים המתכוננים למשחקי Invictus של הנסיך הארי בהאג, ששודרה באוגוסט 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה