תרבות ופנאי

הסוף לאימוץ כלבים בישראל? זו הסיבה שהמוני חיות מחמד יומתו

יעל ארקין, מנכ"לית תנו לחיות לחיות, בטור מיוחד: "הירידה הדרסטית באימוצי כלבים נמשכת, ויחד איתה עולה מספר הכלבים שיורים בהם, וגם אחוז הכלבים הגזעיים שקונים בכסף. אם המדינה לא תתעורר ומהר - המצב רק יחמיר"
יעל ארקין |  143
מזה חודשים רבים שהעמותות למען בעלי חיים סובלות מירידה דרסטית בכמות של אימוצי כלבים וחתולים. למעשה, החל מאמצע שנת 2021 מספר הכלבים שנמסרים לאימוץ רק הולך ויורד, וביחס ישיר לכך, מספר הכלבים הבריאים שמומתים בכלביות העירוניות עולה. יחד איתם עולה מספר הכלבים שיורים בהם אש חיה או חיצי רעל, ואם זה לא מספיק, כמות הכלבים שמשפחות נוטשות בכלביות גם היא במגמת עלייה מתמדת. פיצוץ אוכלוסין של כלבים חסרי בית.
המדינה התנערה מכל אחריות למצב: משרד החקלאות הודף כבר שנים כל פתרון שמציעים על מנת לנסות לפתור את הבעיה. הצעות חוק שמגישים כדי לעצור את ההתרבות הבלתי מבוקרת גם הן נדחות על הסף. למעשה המדינה אומרת: ויתרנו על בעלי החיים, נמשיך להרוג.

אבל המתה של כלבים בריאים, נוסף על האכזריות הבלתי נתפסת, לא פותרת את הבעיה. כבר 75 שנה מדינת ישראל הורגת כלבים, אבל כלבים חסרי בית ממשיכים להתרבות, ויש שיגידו שההרג רק מחריף את הבעיה. משרד החקלאות נשלט על ידי הפקידות. אין שם לרגע חשיבה מחוץ לקופסא, אשר הכרחית על מנת לייצר פתרון למצב וליצור תוכנית רב שנתית לבעיית ההתרבות (אגב, לא רק של הכלבים, אלא גם של החתולים).
תקציבים דלים שמנוצלים בצורה לא מקצועית לא יכולים לפתור את הבעיה, אבל משרד החקלאות ממשיך בדרך של המתת כלבים מבלי לחשוב מה אפשר לשנות. משרד החקלאות לא מוכן לקיים עם תנו לחיות לחיות פגישה מקצועית, למרות שמדובר בעמותה הגדולה ביותר בארץ שבחסותה כמות בעלי החיים הגדולה ביותר. עמותה שמעקרת ומסרסת את כמות בעלי החיים הגדולה ביותר, שמפעילה מחלקה משפטית חזקה שפועלת נגד מתעללים בבעלי חיים, אותם מתעללים שמשרד החקלאות אינו מצליח לפעול נגדם.
רק לאחרונה פרסמה תנו לחיות לחיות את דו"ח מצב בעלי החיים לשנת 2023, שחושף תמונה עגומה כמעט בכל תחום. מרגע פרסום הדו"ח לא יצר קשר אף גורם במשרד החקלאות על מנת ללמוד את הדוח ולהבין איך ניתן לייצר תוכנית שתפחית את כמות הזוועות שחווים בעלי החיים בישראל. בתגובתם נטען שהמסמך מתבסס על שקרים. הדוח כמובן לקוח מנתונים של משרד החקלאות עצמם, אבל לא זה העניין - תשובתם ממשיכה את הקו שמתעלם מאחריות ומניח למצב החמור להמשיך. קשה להילחם בכל העוולות שנגרמות לבעלי החיים, כאשר מי שממונה על האכיפה אינו מתפקד, ונותן יד להמשך ההתרבות, ההתעללות וההרג.
תושבי ישראל אוהבים מאוד כלבים. אבל תושבי ישראל גם קונים כלבים. תעשיית הכלבים הגזעיים גורמת באופן ישיר להרג של כלבים בכלביות ובשטחים הפתוחים. היעדר אכיפה כנגד נוטשי כלבים גם היא גורמת לעלייה במספר הכלבים שמתרבים בשטחים הפתוחים. הציפייה ממשרד החקלאות היא לעצור את תעשיית הכלבים הגזעיים, והוא אכן הוציא השנה פרסומת נהדרת שמסבירה שכלבים לא קונים, משום שכלבים גזעיים אשר נמכרים באלפי שקלים בעצם מגיעים ממקומות חשוכים וההורים שלהם עוברים התעללות קשה.
אם ציפיתים שמשרד שמוציא פרסומת כזו יעצור את ייבוא הכלבים הגזעיים מחו"ל, טעיתם. הייבוא רק הולך וגדל משנה לשנה. בטח תצפו גם שתהיה אכיפה קשה וחסרת פשרות בכל "מטחנות הגורים", אבל בשנת 2022 לא הייתה אפילו ביקורת אחת במטחנת גורים.
ללא ספק קיימת עלייה בקניית כלבים. מתוך נתוני מאגר הכלבים הארצי: בתקופה שמתחילת ינואר 2022 ועד יוני 2023, 75 אחוז מתוך הכלבים שנרשמו במאגר הם גזעיים. זהו נתון מצער מאוד. החברה הישראלית מעדיפה לקנות כלבים שמיוצרים במיוחד עבורם על פני הצלת חיים של כלב, לא פחות חמוד וחכם, שמחכה בכלוב לבית. כשמאמצים כלב מכלבייה, מצילים שני כלבים: את הכלב שאימצתם ואת הכלב חסר הבית שייכנס לכלבייה במקומו.
תאמצו אותם, אל תקנו. ועד שתהיה כאן תוכנית מסודרת מטעם המדינה לצמצום ההתרבות, תדאגו לעקר ולסרס את הכלבים והחתולים, כי זה מציל חיים.
תגובות לכתבה(143):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 100.
    כלבים אנושיים יותר מבני אדם
    בלהה 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה כואב לכם על חמאסניק שרוצח תינוק אבל לא על כלב חסר ישע כמו תינוק?
    סגור
  • 99.
    זה הפך למטרד שכונתי וסרחון ונביחות כל הזמן (ל"ת)
    דנה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 98.
    צער בעלי חיים חברים
    הדמוקרט 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מצב שתנו לחיות לחיות נותנים לחיות למות . מה זה הדבר ההזוי הזה ?
    סגור
  • 97.
    בעלת כלב וחתול
    המתה לפעמים היא חמלה 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בהחלטה לאמץ יש מחוייבות, אי אפשר לכפות או לשכנע לאמץ כשלא שלמים עם זה. חיי הכלבים בכלביות וחמור מכך כלבים משוטטים ו אלו המוחזקים בתת תנאים, עדיף מותם מחייהם, איכות חייהם חשובה מאורך חייהם ויש להמיתם בדרך שאין בה סבל, פשוט להרדים אותם, למה ביריה?
    סגור
  • 96.
    איזה הסבר מטומטם.
    אזרח ותיק 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מן הסתם היו צריכים לעקר ולסרס את כלל הכלבים הלא גזעיים שמתרבים באופן חופשי ובלתי מבוקר. אדם המשלם כסף רב עבור כלב גזעי מן הסתם עורך עבורו פאנל מחלות בכדי לאשר זיווג שיבטיח גורים נטולי מומים. כלבששילמו עליו כסף רב מטופל , מחוסן ומרביע באישור. משרד החקלאות היה חייב לחייב בעלי כלבים שאינם גזעיים בסירוס ועיקור- העובדה היא שיש חוסר בקרה וחוסר ביקוש לכלבים אלו. הכתבה המטופשת וחסרת הידע וההבנה הזו אינה מפנה לפתרונות הנכונים ומוטה בגלל משרד החקלאות שמתחמק מפתרון באמצעות הרג המוני.
    סגור
  • טען עוד
  • 95.
    צער בעלי חיים
    דני 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתל אביב ברחוב הרצל רוצחים גם חתולים מהרחוב שמביאים להם לטיפול!!!
    סגור
  • רוצחים?
    הגינות 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך אותם אליך
    סגור
  • 94.
    טבח ושואה לכלבים
    תנו לחיות לחיות 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום שבו נבין שאנחנו והחיות שווים יפתחו שערי גן עדן
    סגור
  • 93.
    ווייב (ל"ת)
    רוניאל 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    נטישת כלב
    ארמגדון 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטישת כלב כמו נטישת ילד. מי שנוטש כלב צריך לשלם סכום שיפגע בו כלכלית או מינימום שנתיים מאסר.
    סגור
  • 91.
    צודקת
    סימה 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו לאמץ אין על אהבה של כלב. כלב זה פסיכולוג לאדם והנפש
    סגור
  • 90.
    כלבים
    דב 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לרצוח כלבים מה הם עשו לכם ?
    סגור
  • 89.
    אנחנו מעוניינים לאמץ כלב קטן/בינוני ולא מוצאים
    Raffi 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה אפשר למצוא?
    סגור
  • 88.
    רק כלב גזעי מתועד
    לא לקחת מעמותות 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנים חלמנו על כלב ולבסוף אימצנו. שילמנו סל אימוץ יקר והתחייבנו לסרס. סבלנו סבלנו סבלנו מבעיות התנהגות של הכלב הוצאנו.אלפי שקלים על אילוף לבסוף נשברנו. עברו שנים עד שהגשמנו חלום ישן והבאנו הביתה בישון פריזה. היום כולםצמאושרים. לא סל אימוץ יקר ולא ניתוח סירוס אלא ההפך כולנו מחכים לזיווג המיוחל עם נקבה יפיפיה שכבר יש ברשימה 10 בתים מעולים לגורים לא זרקנו 6000 שקל על מאלף שיתקן בעיות.התנהגות של הכלב בעיות שנגרמו בגלל העמותות הדפוקות שתוקעות כלבים בכלובים חודשים ו שנים ארוכות הכלב שלנו ידידותי חברותי בן בית ממש אצלנו מגיל 7 שבועות אנחנו מאוהבים בו ממליצים לכם רק כלב גזעי עם תעודות ועם בית גידול ידוע שמלווה מסביר מייעץ ותומך תחסכו כסף רב ותרמו יותר
    סגור
  • כלבים
    דב 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכמה כסף קניתם את הכלב?לי יש כלבה גזעית שלקחתי אותה מצער בעלי חיים לפני 4 שנים והיא נשמה טובה
    סגור
  • 87.
    בדיוק הפוך
    אריאל 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ככל שימשיכו לגדל כלבים לא גזעיים התופעה תמשיך. צריך לדאוג שכל כלב\ה לא גזעיים יהיו מסורסים \מעוקרים. דווקא קנייה של כלבים תגדיל את הדאגה של בעלי הכלבים אליהם
    סגור
  • 86.
    אימוץ כלבים
    אוליביה 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הצביעות חוגגת. באתי לאמץ כלב. לא נתנו לגשת לכלבייה. מילוי שאלון של 10 עמודים ולבסוף אמרו שאני יכולה לאמץ רק כלב נכה או חולה.
    סגור
  • בדיוק כך. תנו לחיות לא נותנים לראות את הכלבים
    חיים 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכפר רות. מה הם מסתירים?
    סגור
  • 85.
    צמצומים באימוץ כלבים וחתולים
    נינה 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נושא חשוב וכואב ומשרד החקלאות עם מדינה החליטו לא להחליט שום דבר חיובי למען בעלי חיים.תמיד יש סיבה למסיבה כדי לדחות ולדלל חשיבות של בעיה נפשות חיים.????
    סגור
  • כלבים
    דב 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם חיות וגם מבוגרים למדינה הזאת לא חשוב
    סגור
  • רמלה
    אני 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל בית מלא כלבים לא יודע מה טוב בזה ? הם נובחים הורסים את השלווה רע רעש ריח , מדינת ישראל נהייתה מדינת כלבים , יש עוד חיות חוץ מכלב , חתול ארנב ועוד גם הם רוצים בית ולחיות!
    סגור
  • אתה מרמלה- חיה רקובה שלמדה לכתוב.
    מכיר אותם 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה טוב לסרס גם יצורים כמוך.
    סגור
  • 84.
    כמות האימוצים ירדה כי...
    עינת 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתקופת הקורונה לפני שלוש שנים המון משפחות אימצו כלבים. היה ממש גל אימוץ המוני. עכשיו לכל המשפחות האלה כבר יש כלבים אז הדרישה ירדה. בנוגע לסירוס/עיקור, זה מקנה הנחות במאות שקלים על תשלום חיסוני הכלבת.
    סגור
  • 83.
    מגעיל. צריכים למצוא את הדרך להציל את הכלבים בכל מחיר (ל"ת)
    אורח 3 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 82.
    אימוץ. כלב.
    מאמצת 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני. יודעת. שאני. לא. יאמץ. אצל. תנו. לחיות. לחיות. אחרי. הגומת. נפש. שניגרמה. לי. אצלם. אני. רק. רוצה. להגיד. דבר. אחד. לפני. שאתם. עושים. לוקחים. את. הכלב. משפחה. שלו. תבדקו. טוב. טוב. לפני. שאתם. מאשימים. אני. יודעת. שכף. רגלי. לא. תדרוך. יותר. אצלם.
    סגור
  • 81.
    חיות מחמד
    אדם 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלה חיות מחמד? הם נראים כמו זאבים
    סגור
  • 80.
    בעיה ישנה מאד
    אסנת 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר כתבות. יותר הסברה. יותר דחבורים על החשיבות של העיקורים והסירוסים. היה חוק צמצום ההתרבות. סיבסדו עיקורים וסירוסים. צריך לחזור לזה. בלי הסברה לא יקרה. אפשר להתחיל בקמפיין הסברה נרחב לעידוד העיקורים והסירוסים. לכלבים והחתולים. עמותות יקרות מי מונע מכן? תעשו !!
    סגור
  • 79.
    כלבים עולים כסף
    אלונה 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כלב בורח העירייה נותת כנס שרי אפשר לעמוד בו במקום לתת חיסון כלבת פעם בשנתיים נותנים כל שנה במקום להוריד את מחירי החזקה של הכלב הכל בעליה ככה אי אפשר
    סגור
  • 78.
    לא כולם יכולים לאמץ
    Kim 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בהתחלה הם קטנים וחמודים, אח"כ מתחילים לכרסם נעליים, להשיר שיער, לעשות צרכים בכל מקום, וטרינר, אוכל, יש אנשים שאין להם מה לאכול, אז נדאג לכלבים?
    סגור
  • 77.
    מי שיכול שייאמץ
    מיכל 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני אימצתי 2 כלבים אחד מהם מתנו לחיות לחיות והם חלק מהמשפחה
    סגור
  • 76.
    הבעיה שכבר לא מאמינים לתנו לחיות לחיות
    א. 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לצד הדברים הנפלאים שהארגון הזה עושה זהו ארגון מניפולטיבי וקיצוני. הוא משקיע הון תועפות בהצלת כלבים שאין להם סיכוי וזה בא על חשבון כלבים שסיכוייהם לאימוץ גבוהים. הוא מרמה את האנשים המאמצים באשר לאופי ומצב הכלבים ויוצר נסיון רע שמונע אחר כך אימוץ נוסף. הארגון מנהל מדיניות לא אחראית ואחר כך בא בטענות למדינה שלא ממנת את הבעיה האינסופית שהוא עצמו יוצר.
    סגור
  • צודקת! (ל"ת)
    מיה 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    אולי
    רינת שביט 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אולי מפסיקים לאמץ כי בעמותות משקרים על מצב הכלבים ובכך יוצא שאדם מאמץ כלב שכשהוא מגלה את הבעיות שלו, שהסתירו ממנו הוא מתקשה להתמודד, וזה מכעיס. לימזה קרה, עם תנו לחיות לחיות, אימצנו כלבה, אמרנו במפורש שאנחנו לא מסוגלים כרגע לקחת כלבים שזקוקים לשיקום ארוך ועמוק, לאחר ששיקמנו כבר 3 כלבים וברשותינו נשאר כלב אהוב אחד...הבטיחו לנו שהכלבה שאנו לוקחים חברותית, נהדרת, לא בובלת משום דבר מיוחדאו קשה, כאשר בפועל גילינו שהיא נזרקה מבתים רבים, ואף התקשר אלינו מישהו מהעמותה לאחר שבועיים לשאול אותנו איך אנחנו מסתדרים, וכל הכהוד,שלקחנו את הכלבה, כששאלתי אותו למה הסתירו את המידע כששאלנו מפורשות, לא ידע לומר למה.. אנימלא אאמץ לעולם יותר משם, וכמוני יש רבים כמובן שהתאהבנו בכלבה והיא איתנו, לקחנו מאלף ופסיכולוג כלבים אפילו...לא ממש עזר, מקבלים אותה כמו שהיא, אבל זה יצר קשיים רבים וחבל ששיקרו לנו. בגדול אין שום הצדקה לרצח כלבים, בריאים, שום הצדקה.
    סגור
  • 74.
    עם ישראל חי
    (ר)ציני 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הכל בגלל ביבי למה הוא לא מאמץ איזה 70 כלבים יש לו הרבה מקום (בעצם הוא כבר אימץ לא מעט כלבים)
    סגור
  • 73.
    אימוץ כלבים
    אלתי 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ברור כשאתה בא ורוצה לאמץ כלב. אז דורשים ממך לשלם על הוצאות והחזקת הכלב רטרו.זאת אומרת מאות ואפילו אלפי שקלים. בנאדם אומר.....למה אני צריך את זה. אני יאמץ ואני ידאג לו מעכשיו. אבל אז הוא נרתע.
    סגור
  • 72.
    95
    ויקטוריה 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בוא תראו היום לאנשים קשה להתקיים להחזיק בכלב דורש טיפול והרבה כסף אז תתחילו בלהוריד מחיר על מזון על טיפול רפואי
    סגור
  • 71.
    כול המדינה מוצפת בכלבים
    אהוד 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    די חברים, בואו נתמוך בחיילים במקום כלבים
    סגור
  • אימוץ כלבים
    ל 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל שאתה מדבר שתויות. חיליים עוזרים גם לאציל את הכלבים וחיות כלל .כלבים זה חלק מיתנו הם משרתים בצבא במשטרה עם נכים ועוד .
    סגור
  • 70.
    רוצחים
    נילי 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מי הזבל הזה שמחליט להרוג כלבים? מאחלת לו יסורים על זה, הכלבים הם הנפש הטובה. אנשים די לסחור בכלבים ובכלל בחיות, בבקשה אמצו את החברים הטובים אל תיתנו יד לרצח??
    סגור
  • מי הזבל?
    אשר 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אותם אלה שמתחננים שיאמצו אותם. זו בעצם המתת חסד, אז תראה/י קצת כבוד. ולא כל הכלבים הם נפש טובה חלקם מסוכנים וכולם יקרים.
    סגור
  • 69.
    כלבים משוטטים וחסרי בית להרדים
    אורח 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אין בררה, יש עודף עצום בכלבים, צריך לנתב את המאמץ והכסף לעזור לקשישים שאין להם כסף לתרופות.
    סגור
  • 68.
    קריאה למחאה
    סמוקע 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתעוררו אתם מוחים רק כשפוליטקאי מפליץ מילה העם הנבחר תעשו משהו לחיים פה
    סגור
  • 67.
    צ
    ח 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גם אנשים הורגים
    סגור
  • 66.
    בושה.
    ליה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מזעזע, אי אפשר להמשיך לקנות, מוכרחים להתחיל לאמץ ובכמויות. פשוט לא נתפס שאף אחד בממשלה לא מרים אץ הכפפה בנושא
    סגור
  • 65.
    אוהב כלבים , אבל הגמל לא רואה את הדבשת
    אחד כזה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בעלים של כלבה ( גורה משוטטת ) לא קונה כלב באופן עקרוני . . . אבל אל תחשבו שאין לכם חלק בזה יושבים בעמותות האימוץ אנשים הזויים שנתנו /לקחו לעצמם את הכח לבחון לב וכליות בודקים בציציות כל אדם שרוצה לאמץ כלב אני מכיר אישית אנשים שויתרו על אימוץ בגלל ההתנהגות של אנשים בעמותות . תסתכלו גם פנימה ! חבל !
    סגור
  • 64.
    א
    א 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא מפתיע בכלל! אם משרד הבריאות והממשלה הורגים אותנו בזריקות וכל מיני למה שכלבים חתולים ובעלי חיים יעניינו מישהו? מדינה פח ??
    סגור
  • מה הקשר משרד הבריאות?
    אשר 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפוליטיקאים לא אשמים בהכל. זה שאנשים פה מעדיפים לקנות כלבים במקום לאמץ, זו אשמתם. אתה לא ילד בן שלוש.
    סגור
  • 63.
    זו הזווית חסרת המקצועיות של הדוברת בלבד.
    יכין 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ההקבלה בין כלבים גזעיים שנקנים בכסף, להמתת הכלבים בכלביות, או הירידה בכמות הכלבים שמאומצים,היא לא נכונה, חסרת בסיס עובדתי במקרה הטוב, ולא הוגנת מגמתית ושיקית במקרה הרע. רוב הכלבים הגזעיים ,הם מתועדים= מבתי גידול מקצועיים, טובים, . ובהם הבעלים נוהגים באחריות, ובצורה אתית. מי שקונה כלב גזעי , לא ימסור אותו לכלבייה. ולא יאמץ כלב סתם. לרוב כלבי העבודה בעולם , יש תפקיד מוגדר, ותרבות ומסורת עשירה ובת מאות שנים. זה פשוט חוסר הבנה מוחלט, בלנסות ולבטל את זה. 2.הדוברת בכתבה לא מציינת איזה שאלות שטותיות נשאלים המועמדים לאימוץ, ומה קורה כאשר הם עונים תשובה שאינה עומדת עם האג'נדה של מנהל או מנהלת העמותה _כלבייה. למשל האם הכלב יהיה בחצר או בבית? אם תענה למשל גם וגם ,או בחצר . לא משנה באיזה תנאים, או כמה אתה אוהב כלבים, כמה תשקיע בכלב,כמה אתה מבין באילוף ופסיכולוגית הכלב. אין סיכוי שיתנו לך לאמץ. כי אתה לא מתייחס לכלב כמו לבן אדם.... ואתה לא מא ניש מספיק את הכלב. שלמי שבאמת אוהב ומבין כלבים יודע שכלב שמתייחסים אליו כמו לבן אדם הוא אומלל. עצוב. וחסר לו מנהיג.
    סגור
  • 62.
    כלב הוא בן משפחה לכל דבר!
    מאיה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אני חושבת שאין אחד שלא יסכים עם זה! כשאנחנו בוחרים עם אנחנו רוצים לחלוק את המיטה שלנו, את הבית שלנו, את האוכל שלנו, את הזמן שלנו ואת החיים שלנו, אנחנו בוחרים! כן כן ב ו ח ר י ם! בוחרים את הבן/בת הזוג איתו נרצה להביא ילדים לעולם כי אנחנו אוהבים ומעריכים את התכונות הפנימיות והחיצוניות שלו/ה! בוחרים את החברים, איתם נרצה לחלוק את כוס הבירה בחמישי בערב אחרי שבוע ארוך של עבודה. אנחנו עצובים וכואבים על אנשים בודדים שפחות שפר מזלם,מי שיש ביכולתו, תורם ל אירגונים וגופים שדואגים ועוזרים לאלו, אבל אף איד לא מכניס אותם לבית שלו. איש לא התחתן עם מישהו בודד רק כי הוא בודד! תינוקות חדשים נולדים כל שניה למרות שיש אלפי ילדים יתומים או כאלה שננטשו או הוזנחו. אדם שקונה ממיטב כספו כלב יורקשייר טרייר גזעי ומתוע כי הוא רוצה לחיות בחברת היצור הקסום הזה את ה18 שנים הבאות, לא יאמץ בשום שלב כלב פרייה שאספתם מהמדבר כך שאין שום קשר הין העובדה שלמרות שהמדינה מתקצבת אתכם במאות אלפי שקלים כל שנה, עדיין אתם ממיתים כלבים במקום לדאוג לרווחתם, לעובדה שמעשהו בוחר לקנות כלב גזעי ומתועד כי הוא רוצה את כל התכונות
    סגור
  • 61.
    בישראל אף חיה לא בטוחה, מאומצת או לא
    אדם 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנשים פה מתעללים בחיות על ימין ועל שמאל. זו תופעה שמתחילה עוד ביסודי, ואף מבוגר אחראי לא אכפתי מספיק בשביל לעצור את זה ולחנך לאהבת החי. יצא לי לראות לא מעט אנשים מיידים אבנים על ציפורים עד שהן מתו, אנשים ששיחררו את הכלבים האגרסיביים שלהם על חתולות עם גורים, אנשים שבמו ידיהם שמו קץ לחיי חתולים בוגרים וגורים כאחד, וכאלה שניסו אפילו להטביע אותם תוך כדי שהיצורים המסכנים מייללים והאנשים האלה פשוט צוחקים. החינוך הזה מתחיל בבית. אבל בישראל אפילו לא מחנכים לסבול אחד את השני, רק מפיצים עוד שינאה ועוד אלימות ועוד סופרמיות וכל מיני שטויות של הדת. ואני אומר שטויות כי רוב מקרי האלימות כלפי בעלי חיים שראיתי באו בדיוק מאנשים חובשי כיפה, אלוהים יודע מה עוד אני אמור להסיק מזה.
    סגור
  • 60.
    בושה לממשלה ולעומד בראשה
    נעמה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין התיחסות לעזרה לתקציב תמיכה עבור עמותות החיות, כל מימון חופשה של ראש הממשלה יכולה להציל אלפי כלבים, דואגים רק למימון החרדים שאצלם בעלי חיים נועדו רק לזלילה! וכל הקשור בהם הינו משוקץ
    סגור
  • די כבר לבכות לממשלה!
    אשר 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש דברים שהם פשוט אשמתנו הממשלה לא גורמת לנו לקנות כלבים במקום לאמץ אותם, ואף תלונה על כך לא נשמע מצידנו.
    סגור
  • 59.
    אני לא מתפלא
    יוסי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין שום חדש מתחת לשמש והאמת איך שכול משרדי הממשלה מתייחסים לאזרחים אני לא מתפלא שלבעלי חיים זה יותר חמור. עצוב וכואב אבל זאת האמת כול ממשלות ישראל לדורותיהן מתייחסות לאזרחי ישראל כסוג ב אז תחשבו איך הן מתייחסות לחיות כסוג ג משוואה מאוד פשוטה.
    סגור
  • 58.
    כלבים לאימוץ
    הצדק 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בבקשה ממשלת ישראל ברשות נתניהו מבקשת ממכם להוציא חוק שמגן על כלבים חתולים פרות וכבשים ושאר בעלי החיים
    סגור
  • יש 120 כלבים בכנסת שצריך להמץ (ל"ת)
    ח 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 57.
    זה רק ילך ויחמיר
    אייל 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל הכסף אצל החרדים
    סגור
  • 56.
    לספק את הרוע!!
    שני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שתי בעיות : המדינה האימפוטנטית שלא מנידה עףעף אל מול הסבל המזעזע שהכלבים חווים.גם הקנויים,גם הנניטשים וגם העזובים. והאנשים התת רמה שקונים כלבים כדי לספק את יצר הפלאברה. גם הכלב שרכשו לא מעניין אותם,במה כרוכה קנוית הכלב,בסבל שעוברת הכלבה שמשמשת למכונת המלטה לספק כסף לאנשים שעוסקים ברוע והתעללות. למה לא נעשים צעדים להפסיק את הטרוףף?? עד מתי ניהיה מדינת עולם שלישי,עד שירצחו את כל הכלבים שלא עשו רע לאף אחד!!!!!גועל נפש!!!!!!!!
    סגור
  • מי שהורג כלב צריך למות (ל"ת)
    אורח 3 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    צודקת,כי גם במתועדים יש מכונת גורים (ל"ת)
    אלעד 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    כל כך הרבה רוע בכתבה אחת.
    מטפחת כלבים מתועדים 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כלבים מתועדים אינם גדלים בתנאים שיעל כותבת, הגיע הזמן יעל שתעשי הבדל בין כלבנות מתועדת, לבין כלבים שנראים גזעיים שמגיעים מתחנות גורים. אף כלב לא מוצא להורג בגלל כלב מתועד שנקנה.
    סגור
  • ברור שבגלל הצפת העמותות בכלבים ממיתים
    מירי 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על כל כלב גזעי שקונים ממיתים כלבים מעורבים
    סגור
  • 53.
    כלבים (ל"ת)
    שהמדינה תתעורר????? 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 52.
    לצערי הרב
    מייק 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אנשים שקונים כלב גזעי הם לא מסוג האנשים שיאמצו . מבחינתם זה כאילו הם קנו תכשיט. סמל סטטוס.
    סגור
  • 51.
    כלבים אימוץ
    חעגדש 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    נאצים אפילו יותר בכל העולם העברנו מה עושים לכלבים במיוחד היהודים
    סגור
  • 50.
    צודקים במאה אחוז. אך מה עם הפרות? הכבשים? מי יגן עליהם? (ל"ת)
    תושב הרמה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • נכון מי
    יכין 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם מנהלת העמותה תשיג את מבוקשה באמת לא יהיה מי שיגן על הפרות ,היזמים, והכבשים. כי לא יהיו כלבי שמירת עדרים בעולם. כי לא יהיו יותר כלבים גזעיים.......
    סגור
  • 49.
    אאא
    אדיר המלך 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יופי אסור לגדל בעלי חיים במיוחד כלבים מסוכנים שפוגעים בבני אדם איסור תורה גמור ולגדל בעלי חיים טמאים כמו הגוים
    סגור
  • איזה חושך אתה
    באנו חושך לגרש 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איסור תורה לגדל אי-דיוט כמוך מעוותים את התורה היפה והקדושה שלנו. תן לי לנחש, אתה מאלה שפוגעים בגויים "בשם" הדת, למרות שיודע שבתכלס עובר על ההלכה.
    סגור
  • 48.
    לא יורים בכלבים, מרדימים. (ל"ת)
    פלוני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מרדימים??? עם שיר ערס או עם רעל... (ל"ת)
    חווי 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בדרום יורים
    דידי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכלבים משוטטים
    סגור
  • בכלבי פרא יורים. ועוד איך יורים. (ל"ת)
    תושב הרמה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    ה' ישלם לכולכם. רוצחים
    קרינה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ההפקרות והאכזריות הזאת כלפי בעלי חיים תיגמר בקרוב וכל מי ששותף לרצח חסר הרחמים הזה של חסרי ישע יתן את הדין. שזה כולל את הוטרינרים והכלביות והעמותות שמכסים על מלא פשעים בשביל כסף. אם היה באמת אכפת לכם מכלבים הייתם משחררים את כולם לשטחים פתוחים שיוכלו לחיות בכבוד אבל מתאים לכם המצב האכזרי הזה כי איך תעשו כסף ..כולכם שקרנים בקיצור.יצרתם מצב שהוא לא בר קיימא ברגע שלקחתם את כל הכלבים מהרחוב והכנסתם אותם לכלביות ע"י שקרים והפחדות מכלבת ..תחזירו להם את החופש שלהם!!!!
    סגור
  • תאמיני לי שלחיות בחופשי זה הדבר האחרון שהם צריכים
    אדם 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנשים יהרגו אותם, או ידרסו אותם, או שהם ימותו מרעב, יתפסו מחלות, יעברו התעללות, יותקפו על ידי חיות אחרות, יומתו בכל מקרה גם אם הם ינשכו מישהו מתוך הגנה עצמית... מה שצריך זה להתחיל להכריח ילדים ובני נוער להתנדב במקומות האלה כדי שיפתחו חמלה כלפיהם
    סגור
  • אאא
    אדיר המלך 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 9
    ישלם לך יגויה תלכי כפרה אם הכלבים רוסיה
    סגור
  • 46.
    העמותה אשמה
    עוז 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ראשית כואב הלב שמומתים כלבים אלו נשמות שאנחנו רוצחים. לפני כשנתיים רצינו לאמץ כלב. לא היה אכפת לנו אם הוא גזעי רק שיהיה קטן ויתאים למשפחה. הלכנו ל4 כלביות וגילינו מתקני כליאה מזעזעים ולא מזמינים. כאשר עברנו בין הכלבים הכלבים לא הפסיקו לנבוח עלינו ולקפוץ על הגדרות. הרגשנו מותקפים וברור מאליו שלא ניקח כלב שיכול לפגוע בנו. כשחשבנו לקחת כלב מסויים אמרו לנו שאנחנו צריכים לשלם כ1 א' שח כדי לקחת אותו. במצב הזה כאשר הכלב כבר בכלביה ואנחנו לוקחים כלב אלינו אני לא חושב שצריך לשלם כסף הרי כל יום שהכלב נשאר במתחם עולה כסף לכלביה (מזון,חיסונים וכו'). בנוסף בשל החוויה המפחידה פחדנו שהכלב שניקח יהיה כלב תוקפן ולא נוכל לחנך אותו בשל הטראומה שעבר במקום. מציע לעמותה לחשב מחדש ובמקום לצעוק גוואלד כל הזמן שיתחילו לשנות נהלים: ימי אימוץ לא מפחידים ליווי בחינוך הכלבים לא לקחת כסף על אימוץ רק לידיעה בחרנו בסוף לא לקחת כלב וגם לא קנינו כדי לא למסד את תעשיית הכלבים.
    סגור
  • 45.
    מבחני אימוץ
    שלמה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 2
    גם לעמותה יש בזה יד ..אתה בא לאמץ כלב עושים לך מבחני התאמה כמו לאימוץ ילד שאלות על גבי שאלות..אז נכון שלא רוצים שיחזירו להם כלבים אבל זה מוגזם ואפילו מעליב ויש אנשים שמוותרים ...שאלות כמו איפה הוא ישן בבית או בחצר במלונה..זה מוגזם
    סגור
  • 44.
    לכל היפי נפש
    שי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אני רוצה להגיד לכם מבעלי הכלביות חוצפנים שמחקים רק לכסף ותקציבים ותרומות אבל שאתה בא לאמץ כלב הם מתייחסים אלייך כמו כלב מקשים עלייך שיאלים שאלות מציקות ולא ענייניות והמחיר שלוקחים על כלב מאומץ יקר מאוד ארי בסופו של דבר הכלב יומת אז מה כל הכלביות האלה מקשים עליינו ומה התפקיד שלהם הכלל
    סגור
  • נכון מאוד. משחקים אותה אוהבי חיות רק כסף נגד עיניהם (ל"ת)
    קרינה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • כמה מרוויחה המנכלית לשנה? (ל"ת)
    עירוו 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    לא כולם יכולים לאמץ
    אנשים ובעלי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    באמת לא נעים מצב הכלבים בארץ אך גם תפסיקו לשפוט אנשים לא כולם יכולים לאמץ כלבים בגלל אלף סיבות... אז תפסיקו לשפוט אנשים בבקשה, מי שאשם במצב זאת המדינה, שמעניין אותם רק כספים שנכנסים לכיסם. ובכלל שכחו לדאוג לאנשים שחיים במצוקה יותר מבעלי חיים.
    סגור
  • אנשים נוסעים לחו"ל וזורקים בדרך לנמל תעופה
    מיכל 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הכלבים שלהם
    סגור
  • 42.
    הוט דוג שמעתם??
    צמחוני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בפילפינים מכינים נקניקיות מכלבים... לא חבל לזרוק לזבל?
    סגור
  • 41.
    זה השקעה כספית.
    בעל כלבה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לי יש כלבה, אני אף פעם לא מתחרט על זה (כבר 8 שנים שהיא מקבלת אהבה ותשומת לב ללא סוף) ואני שם לב שזה הרבה כסף פעם בחודש וחצי תספורת 200 שקל (שנה 1600) פעם בחודשיים אוכל 300 שקל (שנה 1800) וויטרינרים, הוצאת אבנית חיסונים לפחות עוד 600 בשנה טובה, יותר לכיוון ה1500 ויש לי כלבה בריאה, ביחד זה לפחות 4 אלף לשנה וזה ספירה מהירה וכנראה לא כולל הכול ככה זה בעולם, ובמיוחד בישראל, הכול יקר
    סגור
  • 40.
    הפתרון=המשרד להגנת החי.
    אסנת 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לרכז את כל נושא רווחת בעלי החיים במשרד אחד. עם תקציבים ואנשי מקצוע. פיסור האחריות בין הרשויות המקומיות משרד החקלאות והמשרד להגנת הסביבה רק מסבך ומונע טיפול נכון. אין משרד שדואג לרווחת בעלי החיים לכן צריך להקים אותו. אם הייתי טל גלבוע הייתי מיינצת זאת לאאש הממשלה. או לפחית שיכפיל את התקציב לסרוסים ועיקורים לחתולים וכלבים.
    סגור
  • 39.
    אימוץ כלבים
    אברהם 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    העיקר כשאני רציתי לאמץ התקשרתי לשלוש מקומות רק אמרתי שלום אני מתקשר לאמץ כלב אפילו לא שאלו מי אני מה איך ישר אמרו לי לא רלוונתי בסוף קניתי אחד מהם היו צער בעלי חיים ירושלים
    סגור
  • 38.
    כלבים
    דבי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לאן נעלם כל הכסף שמקבלים העמותות מה הם עושים עם זה למה להרוג חיות למה????????????????
    סגור
  • 37.
    ברור שזה מה שיקרה!!
    רחל 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מאז שעבר החוק שאמור להגן על בעלי חיים ורק גרם רע יותר, שאי אפשר להיפתר מכלבים רק אם מוצאים להם בית חדש הרבה אנשים(כמוני) מפחדים לקחת ושלא יהיה מה לעשות איתם כמו שבני משפחתי סובלים.... תשנו את החוק הזה יהיה טוב יותר
    סגור
  • 36.
    נורא!!!
    תתעוררו כבר 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גועל נפש להיות אדם, זה בושה!
    סגור
  • למה סתם לומר בלי לחשוב
    אשר 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היית רוצה להיות משהו אחר? ג'וק? כלב?
    סגור
  • 35.
    כלבים תאמצו
    יויו 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אנינו רוצים לאמץ, יש לי שניים בבית אבל כל חודש ההוצאות הן יותר מאלף שקלים היות ולכל אחד יש בעיה בריאותית מסויימת, הלוואי והיה סיבסוד לטיפוח ולמזון רפואי עבורם, זה היה מקל מאד ואפשר היה לאמץ עוד כמה
    סגור
  • 34.
    מדינה פח ממשלה אפס אפס רגישות
    מירן 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 6
    תתביישו לכם כל היושבים למעלה אפסים אחד אחד אין לכם טיפה חמלה מכונות ללא נשמה בושההה כמה רועעע רחמנותתת
    סגור
  • 33.
    המתת הכלבים
    נחום 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה מאוד שקודם כל המשיח יגיע לכלבים , צריך לפנות לאיזה חבר כנסת שאוהב כלבים אולי הוא יעזור .
    סגור
  • 32.
    העמותות הן שגרמו לכאוס הזה
    אקולוגיה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 4
    במציאות לא ניתן לאמץ את כולם, בדיוק כמו עם חתולי הרחוב... התופעה של האכלה והגנה לא מבוקרת גרמו לתוצאות העגומות קרי פגיעה קשה בחיות הבר עי כלבי בר וחתולי רחוב שעלו על גדרם, זו פוליטיקה בשקל של בואו נגן על האחרונים על חשבון חיות הבר שאותם אתם לא רואים...הכלבים הגזעיים מפריעים לכם? הזמן לדאוג שוטרינרים רשותיים ירדימו שצריך בלי לחשוש והעמותות יפסיקו לעודד רבייה ומסחר במסווא.
    סגור
  • גנבים
    אני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל העמותות שקרנים וגנבים סל אימוץ 700 שח גם עושים פוזות כל היפי נפש
    סגור
  • תגובה מזעזעת טיפשית וחסרת בינה
    רוני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מאיפה להתחיל לנבור בשטויות שרשמת? הגיע הזמן לדאוג שירדימו? מה אתה בתפקיד הדיין
    סגור
  • 31.
    אין כסף !!
    גלית 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לבוא לקחת כלב ב 1000 ₪ זה לא לאמץ רבותיי !! איפה ההתחלה של הגידול .. שק אוכל, חיסונים , כל הדברים הבסיסיים עבורו. בשמחה הייתי מאמצת ואין כסף !! זאת הסיבה שאנשים לא לוקחים. אני לא מדברת על הזן שקונה באלפים .. שיקולים וטמטום שלהם
    סגור
  • אימוץ==חיסכון כלכלי
    לא לבלבל 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבדל כלכלי בין קנייה לאימוץ חוסך לך הרבה כסף. נניח חלילה קנית גור במקום לאמץ, סדרת חיסוני משושה כ500 שח כלבת ושבב 150 שח עיקור 800 שח ואת כל זה מקבלים תחת סל אימוץ לפחות. פלוס נותנים לך הרגשה שתרמת לעמותה. בתכלס העמותה תרמה לך
    סגור
  • אם את
    קובי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם את לא יכולה לתת את הסכום הזה שלא מכסה כלות החזקה של כלב בעמותה לחודש איך תימני טיפול וטרינרי לכלב שלקחת איך תאכילי אותו איפה הוא ישן ומה יקרה לו אם יחלה או יפצע? אם לא הבנת את זה אל תקחי כלב, לא מעמותה ולא משום מקום אחר. הכלבים שלי אומצו כולם, אוכלים מעולה מחוסנים מטופלים ומטיילים איתי לכל מקום שהוא לא עבודה, לא כל אחד חייב אבל העמותה לא מתעשרת מהאלף שלך
    סגור
  • 30.
    אין חדש תחת השמש
    אלינור 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדינה מתנ ערת מכל מה שאפשר לצערי א בל מה שמוסיף על הטרגדיה הזו זה עליות ז שהן ליפעמים הזיןת באחזקת בעל חיים בבית כולל וככול שהכלב מתב גר כמובן הכל עולה מבדיקות גם שיננית וניתוחים למינהן ימי אישפוס וכו אז רוצים בדיוק שאנשים יאמצו ?
    סגור
  • 29.
    אין חדש תחת השמש
    אלינור 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה מתנ ערת מכל מה שאפשר לצערי א בל מה שמוסיף על הטרגדיה הזו זה עליות ז שהן ליפעמים הזיןת באחזקת בעל חיים בבית כולל וככול שהכלב מתב גר כמובן הכל עולה מבדיקות גם שיננית וניתוחים למינהן ימי אישפוס וכו אז רוצים בדיוק שאנשים יאמצו ?
    סגור
  • 28.
    מי שאוהב- מאמץ (ל"ת)
    הקונים אוהבים פוזה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אימוצים,ספגטי,ווקמן ב 5 ש"ח, ויאלה בכפיים
    מאיר 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מתפלא. הכתבה הזאת המשך להמון כתבות על מצב הכלב הסוס החתול והחמור. מן הכתבה למד הקורא הממוצע שעד שלא יקנה ברוב ממון כלב בין גזעיים ויציל כלב אשר לשונו חורצת לא ידע מנוח. אז יש לי רעיון למיזם. חוק חינוך חובה בנושא הצלת החי והסביבה.אינני יודע אם היה או ישנו מיזם כזה אך טוב מדי פעם לרענן דברים כמו חנוך ירוק וסביבתי כמו אקולוגיה, אינטרמיניאטורה ספירלואידית, הקצה והקמה של חוליות מפרק אקרומוטוריזציה פסיכודינאמית, תיאוריית הקשר סביבתי בעידן בינה מלאכותית תומכת b.r.medium ועוד כהנה וכהנה.
    סגור
  • 26.
    החיים שלי השתנו אחרי שאומץ כלבנו...תאמצו (ל"ת)
    יואבי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 25.
    צודקת בהחלט, המצב עצוב מאד (ל"ת)
    יעל 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    כלבים
    מנש 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני מאחל סרטן לכל מי שקונה כלב ולמי שמרביע אמן
    סגור
  • 23.
    איפה איך קוראילה היועצת שלנתניהו
    אני בשוק! 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טלי משהו שהיתה באח הגדול. אתם רוצים להגיד לי שהיא קיבלה משכורתמתקציב הציבור וכלום לא השתפר מבחינת מצב בעלי החיים בארץ???? כשאידאליסטים הופכים לאפורטונסטים זה הכי עצוב מייאש ומדכא
    סגור
  • 22.
    אנשים לא מעניינים אותם אז כלבים?
    גבי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 5
    עם פרימיטיבי, דתי וחשוך. למה שידאג בכלל לכלבים? פני העם כפני הממשלה החשוכה הזאת.
    סגור
  • כלבים
    מחמד 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי אתה יחשוף לך לעבוד יחולרה
    סגור
  • 21.
    חובתנו לעזור לבעלי החיים !!
    לימור 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    משרד החקלאות לשנות גישה, להתעורר שם !! לא ייתכן שהזוועות האלה ימשכו!! חובתנו לכזור ולסייע לבעלי החיים המסכנים האלה שלא יכולים לדבר ולפעול להגנתם. אנחנו הפה שלהם!!
    סגור
  • 20.
    פרוצדורת אימוץ
    סיגל 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האימוץ במגמת ירידה אך כשפונים לעמותות לצורך אימוץ היחס מחפיר, שוללים את המאמצים עוד לפני שפוגשים בהם, אם משהו לא נראה לנציג העמותה בעת התיחקור הוא מרשה לעצמו לנתק שיחה וכו'.. ממליצה לעשות בדק בית אצלכם קודם כל
    סגור
  • 19.
    תקציבים לעיקור מעטים ונדירים
    ממ 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם לחתולים ועוד יותר לכלבים.
    סגור
  • 18.
    נמאס מהשקרים שלכם!
    נמאס מהינדוס התודעה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שאלה: האם אתם מביאים ילדים לעולם או מאמצים? הרי יש המון יתומים, ואנחנו על סף פיצוץ אוכלוסין. אז למה להביא ילדים נוספים לעולם? בדיוק ככה אתם נשמעים כשאתם חוזרים על השקר שלכם"המנטרה" שמצאתם שכלבים גזעיים זה במקום כלב מעורב. האם כשמביאים ילדים לעולם (ביולוגית), זה במקום ילד מואמץ? שלא נדבר למה מביאים ילדים בפונדקאות כשאפשר להביא ילד יתום? ואם נראה לכם שזה קיצוני, אז אף אחד לא יכול לקבוע לאחר מה לעשות בתוך הבית והמשפחה שלו. לקבוע לאחר על החיים שלו. זה בדיוק מה שאתם מנסים לעשות (ובוכים שזה לא עובד לכם). אנשים לא רוצים כלבי פארייה שאתם מנסים לדחוף. הכלבים שממלאים את העמותות לרוב הם כלבי בר! וכן הם עושים נזק אדיר לכל מקום שהם מגיעים, ולכן אין ברירה אלא להמית אותם. למהה מעדיפים גזעיים? יש המון סיבות שונות ולא, ממש לא בגלל העיוותים שאתם המצאתם. כלב גזעי = כלב בעל תעודות מטעם ההתאחדות הישראלית לכלבנות! שם ישנו פיקחו על כל גור/ה וכלב/ה . ממש לא כל כלב/ה מתרבים, ההפך הרוב לא! אני יכול להמשיך להפריח כל אות ואות בתור השקר הזה. ואולי הגיע הזמן להגיד בעמותות בטח בת"לל קונים כלבים!
    סגור
  • תגובה
    ב 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בכלביות יש בעיקר כלבים מעורבים זה לא כלבי בר אלה שילוב של מספר גזעים יחד והם בריאים יותר וחכמים
    סגור
  • 17.
    להחזיק כלב זה יקר
    ניקו 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    נוצר מצב שעשירים קונים כלבים גזעיים ואנשים שהם לא עשירים כבר לא לוקחים כלב מהסיבה היחידה שוטרינרים יקרים להחריד המזון לכלבים הוא יקר רצח כבר יותר זול לגדל ילד
    סגור
  • 16.
    הסוף לאימוץ
    מאיר 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאסור יבוא של כלבים וחתולים בכלל לארץ
    סגור
  • 15.
    יש כאן רוע עצום כי יש כאן טיפשים אין שכל (ל"ת)
    רינה יוצר 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    אוקראינה מוכת מלחמה מטפלת בכלבים (ל"ת)
    פפ 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 13.
    בזיון של משרד החקלאות על מחדל טיפול בכלבים ובעלי חיים (ל"ת)
    מזעזע 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • נכון משרד רע (ל"ת)
    רינה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    תעבירו לחו"ל
    מישהי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מקומות וחוות בחו"ל שנותנים להם חיים טובים. לא כמו כאן. למשל, חפשו ביוטיוב, The Asher House ועוד..., יש חוות כאלו שיקבלו אותם.
    סגור
  • 11.
    כל חיי זכיתי לגדל כלב
    אבא של אליס 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    11 1
    את אליס מצא נער עם עוד ארבעה גורים ומצא לכל אחד בית. אני זכיתי בכלבה מדהימה. בעבר גדלתי גם כלבים גזעיים ואף הבעתי כלבה גזעית ומכרתי את גוריה. לא כל מגדל גורים הוא מטחנת גורים. יחד עם זאת נדרש חוק סירוס ועיקור כלבים ואיסור ייבואם מחו"ל.
    סגור
  • 10.
    אנשים אכזריים
    ציוני 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אנשים הם אכזריים. מדוע לא דואגים לעקר את כל הכלבים? ומדוע לירות בהם ולא להרדים. נורא. חבר חינוך לאהבת בעלי החיים וגם לאהבת בני אדם.
    סגור
  • אין הבדל בין לירות ל"להרדים". רצח זה רצח
    קרינה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרדמה זה מילה מכובסת לרצח.
    סגור
  • 9.
    לחי תל אביב
    רוניאל 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מבין למה אשנים לא רוצים כלבים ביגלל שאחר כך את לקבלו עשרות אלפים כנסות מפקחים של העריה זה מצער אבל לקחת בחשבון שתהתם שקבלו כנסות העריה נבלות
    סגור
  • 8.
    כלבים
    דליה 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 4
    החרדים לקחו את הכסף של החתולים והכלבים עשיו הם נהנם החרדים
    סגור
  • 7.
    ככה זה שכל הכסף הולך לחרדים שונאי בעלי החיים
    זיו 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    19 8
    עם הממשלה הזאת שום דבר טוב לא יקרה
    סגור
  • אם כל הכבוד
    אשר 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אלו שאחראים לסבל של הכלבים הם כל השאר חוץ מהחרדים. במיקרה הזה
    סגור
  • הם לפחות לא נוטשים כלבים
    קלרה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כמות הנטישות הכי גדולה חילונים וערבים אצל הערבים זה גם התעללות וירי
    סגור
  • 6.
    העלויות באחזקת כלבים היא גבוהה תעשיית הכסף
    אפריים 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    12 0
    חיסון לכלב נגד כלבת מעל ל 500 שח שאד לאור היום
    סגור
  • רוצה כלב
    אלי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערי ממש מסכימה טחרי שתי כלבים שאימצתי לא ביחדמעברלאהבה שקיבלו כל אחד וקיבלתי חזרה העליות מטורפות וככל שהם מתבגרים זה עולה ??????
    סגור
  • 5.
    משוועים לחיות מחמד
    Gidi 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בחו"ל אין בעל חיים אחד נטוש. משוועים לחיות מחמד. תשלחו אותם לחוץ לארץ, הביקוש שם מטורף.
    סגור
  • 4.
    פרשת השבוע
    יוסף 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כלבים שאוכלים לא כשר הם מטומטמים
    סגור
  • בושה למשרד החקלאות
    מור 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בושה למדיניות שלנו לגבי יחס לבעלי חייםכול אחד שהיתאכזר ורצח כלבים וחתוליך הוא רוצח לכל דבר תמיד ישאר עם דם על הידיים ומשרד החקלאות שותף לזה מפקיד זוטא ועד הקודקוד הם מודעים לזווע ולטבח הזה כולל החרדים להם כבר מובטח חיסול חשבונות עם אלוקים במרומים ובכל מקום ויש המון אנשים עם חמלה רגישות מוסר הופכים לפה של חסרי ישע ונלחמים למענם ולא נפסיק ולא נותר בושה למה נהיה למדינה המסכנה שלו
    סגור
  • 3.
    עדיף. לא. לאמץ.
    אבישי. הכלב. שאומץ 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כשאתה. מאמץ. כלב. ומטפל. בו. וברגע. אחד. שאתה. להעביר. עליו. בעלות. מאשים. אותך. בנטישת. כלב. לא. שלך. ולוקחים. לך. את. הכלב. שאימצה ואפילו. לא. נותנים. לך. להיפרד. ממנו. ומתנהגים. אלייך. כאילו. ביצעת. הפשע. לי. זה. עם. תנו. לחיות. לחיות. בכפר. רות. אני. חא. מבתביישת. לספר. את. זה. אני. חושבת. פעמיים. עם. לבוא. לאמץ. אצלם. אחרי. הבושה. שאני. ובעלי. עברנו. אצלם. ועוד. עם. כלב. שנורא. אהבנו. וטיפלנו. בו. ונתנו. לו. את. הנשמה. ועוד. העמותה. האמינה. לשקרים. של. ויטרינרית. מהדרום. כשאני. כותבת. למנכלית. שתנו. לחיות. את. הסיפור. היא. מתעלממת. ממני. ולא. מקשיבה. למה. שאני. יבוא. לאמץ. שיאשימו. אותי. עוד. פעם. בדבר שלא. היה. ולא. נברא
    סגור
  • מה לא בסדר איתך?
    מרים 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את יודעת שנקודה מגיעה רק בסוף משפט?? עצם הכתיבה שלך כבר מעיד על משהו שכנראה אחרים עלו עליו. לכאורה. רק. לכאורה...
    סגור
  • זה בטח מאוד עצוב וכואב אבל....
    חן 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את העמותות האלה פחות מעניין אם המאמצם יעלבו או שהו כזה. הכי חשוב הםששום כלב שיוצא משם לא נטש ברחוב או יוחזר לעמות, אזעם כלהכבוד. הדגש ממש לא עליכם, אז אל תלבומותפתרו אתמה לדעתך הואטעות. ישמחוצלתתלכם כלב אם הכל באמת בסדר
    סגור
  • חבר על ארבע
    אלינור 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מובן למה רציתם להעביר בעלות ?
    סגור
  • 2.
    איפה הכסף ?
    Stich 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    14 7
    כשהממשלה הקודמת הקצתה 6 M ש"ח לעיקור חתולים , הדוסים עלו על הבריקדות . כרגע הם מקבלים מאות מיליונים ללא בושה . איזו מדינה .......
    סגור
  • 1.
    החרדים לוקחים את התקציבים לישיבות ולבטלה (ל"ת)
    אליעזר 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • להמית חרדים ולא כלבים (ל"ת)
    אורח 3 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תגיד תודה
    Gidi 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    8 19
    אתה חי בזכותם. תודה להם.
    סגור
  • ההיפך (ל"ת)
    שרית 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור