שיווק ופרסום

מתלבטים אם לאמץ כלב? הנה סיבה טובה להפסיק להתלבט

נתון מדאיג: בכל קיץ חלה ירידה של לפחות 20% בחיפוש אחרי כלבים לאימוץ. קמפיין חדש נועד לשפר את מצבם של הכלבים הממתינים לאימוץ ולסייע להם למצוא בית
מערכת ice | 
כלב (צילום freepik)
בכל שנה, בחודשי הקיץ (יוני-אוגוסט), ישנה ירידה של לפחות 20% בביקוש לאימוץ כלבים וחתולים לעומת יתר חודשי השנה. כך עולה מנתוני אתר yad4.co.il, המאגר הארצי לאימוץ כלבים וחתולים. לאור הנתונים המדאיגים, חברת רויאל קנין (Royal Canin) ישראל, מותג לתזונת כלבים וחתולים, משיקה קמפיין ארצי ראשון מסוגו לעידוד אימוץ אחראי, בשיתוף עם רשת גלידריות האיכות "וניליה".
במסגרת הקמפיין מפיצה רויאל קנין כ-200 עמדות שתייה ברחבי הארץ ועליהן תמונות של כלבים הממתינים לאימוץ, בעזרת שותפים כרשת "וניליה" (בסניפיה בערים רעננה, כפר סבא, נתניה, תל אביב, פתח תקווה, ירושלים, באר שבע, אשדוד ועוד) ועיריות פתח תקווה, אשקלון ורמלה, לצד חנויות ומרפאות.

בכל עמדה מופיע QR CODE שניתן לסרוק ולהגיע לדף הנחיתה הייעודי במאגר האימוץ הארצי של יד4, שיציג את הכלב המוצע לאימוץ בעמדה וכלבים נוספים באזור. בזמן שבעלי הכלבים יכולים להנות עם גלידה קרירה ומרעננת, עמדות אלו מספקות גם הפסקת שתייה מרעננת לכלבים וחתולים בקיץ החם בישראל וגם מאפשרות לעודד אימוץ ולהעלות את המודעות לנושא.

קריסטיאן טאשב מרויאל קנין ואסף בלנק מרשת וניליה. צילום: רפי דלויה
קמפיין זה הוא חלק מהתמיכה והתרומה שנותנת רויאל קנין לאורך השנה לעמותות האימוץ השונות ולאתר יד4, אתר המאגד תחת קורת גג אחת כ-100 עמותות ורשויות העוסקות בתחום בישראל, בארגון ימי אימוץ ומתן ערכות שי למאמצים ממקלטים נבחרים הכוללים מזון וציוד בשווי של כ-150 שקל. בנוסף, מפיצה החברה כ-200 עמדות שתייה ברחבי הארץ עם תמונות כלבים הממתינים לאימוץ בעמותות וכלביות עירוניות.
קריסטיאן טאשב, מנהל השוק הישראלי ברויאל קנין ישראל: "אנו מחויבים ליצור עולם טוב יותר עבור חיות מחמד, ואנו מאמינים ששיתוף הפעולה הזה יכול לעזור לעידוד אימוץ אחראי וצמצום אוכלוסיית הכלבים חסרי הבית. אנו מאמינים שחיות מחמד הופכות את חיינו לטובים יותר ותורמים לבריאות הפיזית והנפשית של בני האדם, ובתמורה, אנו רוצים ליצור עולם טוב יותר עבור חיות מחמד. אנו שמחים לצאת למרחב הציבורי והקהילתי בכל עיר באמצעות השת"פ עם וניליה ולחבר את המאמצים הפוטנציאלים עם העמותות באמצעות יד4, מבחינתנו זהו שילוב מנצח".
לדברי ד״ר ליאת מורגן, רופאה וטרינרית, חוקרת ומייסדת אתר יד4: "בחודשי הקיץ, יש ירידה של 20% בביקוש לאימוץ כלבים וחתולים נטושים. השנה, ניתן לראות ירידה מדאיגה בביקוש לאימוץ ועלייה בנטישה. ביוני 2022, חיפשו כ-2,000 גולשים לחיות לאימוץ ביום, לעומת כ-1,600 גולשים בשנה הנוכחית. הקמפיין החדש יספק ייעוץ מקצועי אונליין ומגוון פעילויות שיפורסמו באתר yad4.co.il וכל הציבור מוזמן להשתתף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה