תרבות ופנאי

התרומה שתעזור להעלאת החשיבות באימוץ חיות מחמד

יפתח "יפתי" קרזנר מוציא לאור ספר, בשיתוף פעולה עם עמותת SOS חיות, כאשר מכל מכירת ספר תועבר תרומה לעמותה לטובת אימוץ חיות מחמד וטיפוחן
מערכת ice |  1
יפתי קרזנר (צילום דניאל סטרבו)
יפתח "יפתי" קרזנר מוציא לראשונה ספר ייחודי מסוגו הבא לסייע ולהעצים לילדים את חשיבות חווית אימוץ חיות המחמד לבית המשפחה. ״כלבה בשם קים״ הוא ספר הילדים הראשון מסוגו בארץ שנכתב על אימוץ בע"ח ומותאם לגיל הרך. הספר יוצא לאור בשיתוף פעולה עם עמותת SOS חיות כאשר מכל מכירת ספר תועבר תרומה לעמותה לטובת אימוץ חיות מחמד וטיפוחן.
מדובר על תרומה המוערכת בעשרות אלפי שקלים, לאחר שנמכרו כבר כעשרות ספרים באירוע הפנינג שנערך בשבת במרכז האימוץ של עמותת SOS חיות בהרצליה. התרומה תעזור לעמותת SOS להעניק טיפול טוב יותר לכלבים והחתולים שנמצאים אצלם ולהעלות את המודעות לנושא בקרב משפחות רבות בישראל. אל האירוע הגיע גם כוכב הילדים בן זיני שהבטיח לעזור בהעלאת המודעות לנושא. כך מסר קרזנר: ״הפרוייקט הזה התחיל כמתנה עבור מיכאל משה הבן שלי, אבל התברר כמתנה הכי גדולה עבור מערכת היחסים שלי ושל אשתי. העבודה המשותפת והחזרה לתקופה בה אימצנו את הכלבה קים חיברה אותנו מאוד ועזרה לנו להתגבר על כל הקושי והריחוק שנוצר לאחר הלידה".
הספר "כלבה בשם קים" – שמאויר על ידי ליטל פאר, מספר על זוג הורים שבחרו להקים משפחה, יוצאים לאמץ כלב חדש ובסוף בוחרים לאמץ כלבה קטנה למשפחה - כלבה בשם קים. דרך הסיפור לומדים הילדים הצעירים על חשיבות אימוץ חיות מחמד, על האחריות בגידול חיה ועל המטלות הנדרשות לשם כך במהלך חיי היום יום המשפחתיים. מכל מכירת ספר מועברת תרומה לעמותת SOS חיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה יפתי
    ניסו 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרומה מאוד חשובה!
    סגור