נדל"ן ותשתיות
בשורה משמחת לעובדי ההייטק בישראל: "השקעת נדל"ן חכמה ואיכותית"
חברת Ewave Nadlan ומועדון הצרכנות הייטקזון מציגים קמפיין חדש בכיכובם של אסף כהנר, מנכ"ל החברה ובובת החייזר האייקונית ברקוני. אסף כהנר, מנכ"ל חברת Ewave Nadlan: "להנגיש השקעה חכמה עבור קהילת ההייטק"

חברת Ewave Nadlan ומועדון הצרכנות הייטקזון שיתפו פעולה לצורך קידום קמפיין משעשע במיוחד בנוכחות בובת החייזר ברקוני ומנכ"ל החברה אסף כהנר. הקמפיין עלה לאוויר כבר בתחילת השבוע והוביל לאלפי צפיות ברשתות החברתיות.
מהלך אסטרטגי זה מתבצע כחלק משיתוף הפעולה בין בין חברת Ewave Nadlan, הפעילה בתחומי ייזום, ניהול ושיווק פרויקטי נדל"ן בארץ ובחו"ל, ומועדון הצרכנות הייטקזון, מועדון הצרכנות הגדול בישראל להייטקיסטים, בשיווק של מתחם ההייטקיסטים הראשון בקפריסין. המהלך הפרסומי המרענן של שתי הגופים מתבצע בהיקף של למעלה ממיליון שקלים.
קמפיין הרשת בכיכובם של החייזר אושיית הרשת ברקוני והסייד קיק שלו אביתר, מפרק בצורה הומוריסטית את הסטיגמות הנוגעות לרכישת נדל"ן להשקעה בחו"ל. במהלך הסרטון, נחשף בדרך מקרה אחד הסודות הכמוסים בתעשייה – יתרת העו"ש של אביתר, שאת קולו שומעים בסרטונים אבל פניו מעולם לא נראו. לצידם, מופיע בסרטונים אסף כהנר המופיע על תקן משווק פרויקט הנדל"ן, המנסה להישאר רגוע ומכיל מול אישיותו הבוטה והצעקנית של ברקוני.
המהלך הפרסומי של חברת הנדל"ן ומועדון הצרכנות כולל סדרת וובינרים, אירועים פיזיים, ופעילות שיווקית באקוסיסטם של למעלה מ-2,000 חברות הייטק החברות במועדון הייטקזון.
.jpg)
מתוך הקמפיין של חברת Ewave Nadlan ומועדון הצרכנות הייטקזון, צילום: יאיר צימרמן.
כידוע, חברת הנדל"ן הישראלית ומועדון הצרכנות משתפים פעולה בשיווק דירות בקומפלקס מגורים חדש בקפריסין. הפרויקט Cyprus Valley, אותו יוזמת חברת Ewave Cyprus הקפריסאית, כולל קומפלקס מגורים בן 320 דירות, 9 בניינים, הנבנה על שטח של 30 דונמים בסמיכות לעיר הנמל לרנקה.
הקומפלקס מיועד לרכישה למטרת השקעה על ידי הייטקיסטים חברים במועדון הייטקזון במה שהוגדר כמתחם ההייטקיסטים הראשון בקפריסין, ומיועד למגורי אנשי הייטק המגיעים לאי השכן מרחבי היבשת האירופית כחלק מהגידול בסקטור הטכנולוגיה בו.
המהלך האסטרטגי יאפשר מסלול מימון ייחודי לעובדי ההייטק עם בנק הפועלים במסגרתו תינתן הלוואת גרייס למימון הרכישה, במסגרתה הריבית משולמת על ידי החברה היזמית, כפי שנהוג בתקופה זו גם ברכישת דירה בישראל.
אסף כהנר, מנכ"ל חברת Ewave Nadlan, סיפר על שיתוף הפעולה המסקרן: "ישנה התעוררות בקרב ציבור עובדי ההייטק בישראל בביצוע השקעה בנכסים בחו"ל. באמצעות שיתוף הפעולה עם הייטקזון אנו מאפשרים ערוץ להשקעה בנכס בחו"ל, בלוקיישן בעל אוריינטציה הייטקיסטית, ואשר מצוי בשלבי בנייה מתקדמים. הקמפיין בהשתתפות ברקוני מיועד לפנות בצורה הומוריסטית וקלילה לנושא ההשקעה בחו"ל, ובדגש על שבירת סטיגמות הנוגעות לתחום זה".
דגן רונן, מייסד ומנכ"ל משותף הייטקזון, הצטרף לדבריו של כהנר והוסיף: "הפרויקט בקפריסין הוא יוזמה יוצאת דופן שמאפשרת לחברי המועדון גישה להשקעת נדל״ן איכותית, בלוקיישן אסטרטגי שמתחבר לאקוסיסטם הטכנולוגי המתהווה באי. שיתוף הפעולה עםEwave Nadlan, והמהלך השיווקי הרחב שבנינו יחד, נועדו להנגיש השקעה חכמה, עבור קהילת ההייטק בישראל".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה