נדל"ן ותשתיות

פרויקט הפינוי בינוי הענק של חולון נחשף: כמה יחידות דיור יוקמו?

דיירי שכונת המפדה האזרחי בחולון בחרו בקבוצת אלמוג וחברת Ewave Nadlan במסגרת מכרז יזמים, להוביל את פרויקט הפינוי בינוי שיכלול את הקמתן של כ-290 יחידות דיור

מערכת ice | 
פרויקט פינוי בינוי (צילום pitom studio)
קבוצת אלמוג וחברת Ewave Nadlan נבחרו על ידי דיירי שכונת המפדה האזרחי בחולון במסגרת מכרז יזמים, להוביל את פרויקט הפינוי בינוי החדש שיכלול את הקמתן של כ-290 יחידות דיור.
 
המתחם הממוקם בין הרחובות ד"ר נח קפלינסקי, יעבץ ופרופ' שור, משתרע על כ-8 דונמים וכולל כיום שבעה בניינים ישנים בהם 60 דירות.  תוכנית הפינוי בינוי כוללת את פינוי הדיירים, הריסת הבניינים הישנים ובנייה של בניינים חדשים בבנייה מרקמית ובבנייה גבוהה במקומם, בהם כ-290 יחידות דיור חדשות.
 
במסגרת ההסכם, בעלי הדירות יזכו לקבל דירות גדולות ומשודרגות עם תוספת שטח ביחס לדירתם הקיימת כיום ובנוסף חניה תת קרקעית, מרפסת בגודל 12 מ"ר, ממ"ד ומחסן לכל דירה. בעסקה עם קבוצת אלמוג וחברת Ewave Nadlan, הדיירים נעזרו בסיוע של משרד עו"ד יהב ושות'. את קבוצת היזמים ייצג משרד שטיינמץ הרינג גורמן ושות'.
 
זהו מיזם משותף ראשון לקבוצת אלמוג ו-Ewave Nadlan, על פי החברות סך ההיקף הכספי המוערך של שיווק הדירות החדשות יסתכם בכ-550 מיליון שקלים. שכונת מפדה אזרחי בחולון הוקמה בתחילת שנות ה-50 של המאה שעברה, ובראשיתה היא כללה כ-500 יחידות דיור צמודות קרקע בבתים דו-משפחתיים.
 
בעשור שלאחר מכן נבנו בנייני מגורים שיועדו לקליטת עולים שהתיישבו בחולון. נכון להיום, השכונה מאכלסת אלו לצד אלו וילות יוקרה ובנייני מגורים ותיקים המיועדים להתחדשות עירונית.
מלבד זאת, אותה שכונה צפויה לעבור שדרוג תחבורתי ולהתחבר לרשת הרכבת הקלה של גוש דן עם תחנה סמוכה שתיבנה במסגרת פרויקט הקו הירוק, ושעתיד לחבר בין ראשון לציון, חולון, תל אביב והרצליה.
 
בני שילון, מנכ"ל אלמוג 38 מקבוצת אלמוג, אמר כי מדובר במיזם נדל"ני ראשון בו ישתפו פעולה שתי החברות - קבוצת אלמוג ו-Ewave Nadlan. לצד זאת, מציין שילון: "אני בטוח שהניסיון שצברה קבוצת אלמוג בתחום ההתחדשות העירונית יחד עם יכולת הביצוע שלה, לצד הערכים והמקצוענות שתביא Ewave Nadlan והיכולות הפיננסיות והשיווקיות של שתי החברות, יתרמו רבות להצלחת הפרויקט המשותף".
 
יאיר זוהר, שותף מנהל התחדשות עירונית בחברת Ewave Nadlan, הצטרף לדבריו של שילון ואמר: "המטרה שהצבנו לפנינו בתכנון המתחם המחודש הייתה לשדרג בצורה דרמטית את איכות החיים של התושבים הוותיקים ולהביא להשבחה של הנכס שברשותם - זאת תוך שימור האופי האינטימי  והשקט של סביבת המגורים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה