רכילות עסקית

בכ-2.5 מיליון שקל: מי המנכ"ל הישראלי שנבחר לככב בקמפיין ענק?

אסף כהנר, מנכ"ל חברת Ewave Nadlan, נבחר לככב בקמפיין החדש של חברת Ewave Cyprus הקפריסאית, בהיקף של מיליוני שקלים שעלה שעלה לאוויר השבוע בישראל
מערכת ice | 
עסקים-אילוסטרציה (צילום freepik)
בסוף השבוע האחרון עלה לאוויר בשעות שידור הפריים-טיים בערוצי הטלוויזיה קמפיין חדש לפרויקט נדל"ן בקפריסין של חברת Ewave Cyprus, חברה יזמית קפריסאית. כפרזנטור המפתיע של הקמפיין נבחר אסף כהנר, מנכ"ל חברת Ewave Nadlan, חברה אחות בקבוצה, ומשווקת הפרויקט.
הסלוגן של הקמפיין, שמנוהל על ידי משרד הפרסום SABIO, הינו "דירה בקפריסין מבית ישראלי", וההיקף הכספי של המהלך מוערך בתעשייה בכ-2.5 מיליון שקל. הקמפיין יכלול בין השאר: פרסום בערוצי הטלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ודיגיטל. 
הפרויקט Cyprus Valley כולל קומפלקס מגורים יוקרתי בן 310 דירות, 9 בניינים, הנבנה על שטח של 30 דונמים בסמיכות לעיר הנמל לרנקה. הקומפלקס יכלול בין השאר גם בריכת שחייה המיועדת לדיירי המתחם, מתחמי עבודה משותפים, לאונג', ספא, חדר מוזיקה, ומתחמי הסעדה ובילוי. פורטפוליו הדירות כולל דירות בנות חדר אחד (גרנד סטודיו), 2 חדרים, 3 חדרים, 4 חדרים ודירות גן.
חברת Ewave Cyprus פעילה בשבע השנים האחרונות בייזום וניהול פרוייקטי מלונאות ומגורים בקפריסין. החברה נחשבת מובילת שוק בתחום המגורים בקפריסין, ויש מאחוריה 7 פרויקטים בהיקף כולל של למעלה מ-1,000 יח"ד. 
עינת זקריה, מנכ"לית Ewave Cyprus, ציינה: "ההתעניינות של ישראלים ברכישת נדל"ן בחו"ל נמצאת היום בשיאה, וקפריסין עקב קרבתה מושכת תשומת לב רבה. רבים חוזרים ומדגישים את הביטחון והשמרנות כמאפיינים החשובים יותר ברכישת נדל"ן מעבר לים. הקמפיין בא להדגיש את התהליך הפשוט וקל אותו פיתחנו, פורמולה של ממש העוטפת את המשקיע משלבי הבחינה של הרכישה ועד לניהול השוטף של הנכס".
אסף כהנר (מצילום מסך מתוך היוטיוב של סרטון הקמפיין)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה