ויראלי

מייגן מרקל פוצחת בקריירה חדשה: זה המיזם של הדוכסית

הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל, השיקה אתר ועמוד אינסטגרם למותג הלייף סטייל החדש שלה לו היא קראה - American Riviera Orchard. המותג נקרא כך על שם העיירה בקליפורניה סנטה ברברה, שם היא מתגוררת עם בעלה הנסיך הארי ושני ילדיהם

מערכת ice |  1
מייגן מרקל והאינסטגרם (צילום shutterstock)
הדוכסית מסאסקס השיקה מותג לייף סטייל חדש בשם American Riviera Orchard. בסטורי הראשון שהעלתה לעמוד האינסטגרם של המותג, רואים את מייגן קוטפת פרחים ומבשלת במטבח לצלילי השיר "I Wish You Love" של ננסי ווילסון. ככל הנראה, המותג החדש יכלול מכירת כלים לשולחן, כלי שתייה כגון כוסות וקנקנים, מצעי מטבח ומאכלים טעימים כמו ריבות וממרחים. 
הפרסום באינסטגרם מתנגש עם הדברים שאמרה הדוכסית לאחרונה. כזכור, מרקל סיפרה בשבוע שעבר: "אני שומרת מרחק מהמדיה החברתית כרגע לרווחתי האישית. רוב ההתעללות והבריונות שחוויתי ברשתות החברתיות ובאינטרנט היה כשהייתי בהריון הראשון והשני שלי, עם בני הקטן ארצ'י וביתי ליליבת, עם כל אחד מהם בנפרד".
מרקל סיימה את הריאיון במסר על הרשתות החברתיות: "ברשתות חברתיות מסוימות שכחנו להיות אנושיים, וזה חייב להשתנות. אני מבינה שיש שורה תחתונה, אני מבינה שגם הרבה כסף מונח על הכסף ונעשה דרך אותן הרשתות, אבל גם אם הרשת מייצרת משכורת, זה עדיין לא הגיוני".
בעקבות הבריונות שחוותה מרקל בזמן שהייתה בהריון, היא ביקשה מחברות המדיה עזרה במאבק נגד ההתעללות שעברה שכללה הערות סקסיסטיות וגזעניות. כמו כן, צוות הארמון הקדיש משאבים נוספים לסינון ומחיקת תגובות על מייגן ולחסימת חשבונות טוויטר ואינסטגרם פוגעניים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוכסית אעלק
    שאלה לי 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם יודעים כמה צפרדעים היא נישקה עד שתפסה נסיך....
    סגור