משפט

המשטרה חוקרת: מדוע פרץ נאשם למשרד עורכת הדין בירושלים?

היום יחידת התביעות של מחוז ירושלים הגישה כתב אישום, נגד נאשם בפריצה, גניבה, היזק לרכוש במזיד, והצתה. הנאשם, פרץ לתוך משרדה של עורכת דין, בעיר ירושלים. רק במהלך חקירתו הצליחו לגלות את סיבת הפריצה
מערכת ice | 
פריצה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעוד שמגמת הפשיעה בארץ עולה, ביום שישי בבוקר, בתאריך 26.7, קיבלה המשטרה דיווח על פריצה שהיתה במהלך הלילה למשרד של עורכת דין בירושלים. בעקבות כך, חוקרי תחנת מוריה שבמחוז ירושלים הגיעו למקום, והחלו לחקור את המקרה.
מהחקירה עולה כי באותו הלילה, הגיע הנאשם אל המשרד ופרץ למקום. לקח מספר תיקי לקוחות ועזב במהירות. כעבור כחצי שעה, הנאשם חזר בשנית למשרדה של עורכת הדין, והצית מספר מסמכים שלקח ככל הנראה מכמה תיקים שונים. לאחר מכן הנאשם עזב את המשרד.

 משרדה של עורכת הדין (צילום: דוברות המשטרה)
במסגרת החקירה, נאספו חומרים מתיעוד מצלמות האבטחה, שבו רואים את הנאשם, גבר בן 40, השוטרים זיהו אותו, והוציאו נגדו צו מעצר. במהלך חקירת הנאשם, בדקו במשטרה את הקשר בין הנאשם לבין לקוחותיה של עורכת הדין. חקירת המשטרה חשפה שהנאשם מתגורר בביתו של אדם שאותה עורכת הדין ניהלה נגדו הליך חלוקת רכוש בתיק גירושין.

מסמכים מוצתים (צילום: דוברות המשטרה)

 משרדה של עורכת הדין (צילום: דוברות המשטרה)
מעצרו של הנאשם הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט, במטרה למצות את פעולות החקירה ולהגיע לחקר האמת. בנוסף, התביעה המשטרתית, ביקשה להורות על המשך מעצרו של הנאשם, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה