משפט

מחריד: תושב ירושלים נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינות

תושב אזור ירושלים נעצר על ידי המשטרה בחשד שביצע מעשים מגונים בעובדות בית העסק שבבעלותו, חלקן קטינות. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו | כל הפרטים
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל חושפת שתושב אזור ירושלים נעצר על ידי שוטרי תחנת הראל שבמחוז ירושלים, בעקבות שורה של חשד בביצוע מעשים מגונים בעובדות בית העסק שבבעלותו, חלקן קטינות. על פי פרטים שנמסרו מדוברות המשטרה, במהלך היום (שני), המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד.
במהלך הימים האחרונים הצטברו בתחנת המשטרה הראל, שורה של תלונות כנגד תושב האזור, גבר בשנות ה-50 לחייו בטענה שביצע מעשים מגונים בעובדות שעבדו תחתיו בבית העסק שנמצא בבעלותו.
על פי החשדות, במהלך שעות העבודה, החשוד ניצל את עבודתן במקום של הצעירות שחלקן כאמור קטינות, על מנת לבצע בהן מעשים מגונים בניגוד לרצונן. במסגרת חקירת המקרים אותה מנהלת תחנת המשטרה הראל, נעצר אמש (ראשון), החשוד בצו בית משפט והוא הועבר לחקירה בגין מעשה מגונה. 
הבוקר יובא החשוד בפני בית המשפט לטובת הארכת מעצרו. כמו כן, אנשי תחנת הראל ממשיכים לחקור את המקרים, בין היתר במטרה לבדוק האם ישנן קטינות נוספות שנפלו גם הן כקורבנות למעשיו הנתעבים של החשוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה