משפט

קשישה נחטפה ע"י תושב פתח תקווה: זו ההודעה המטרידה שקיבלה משפחתה

בעקבות דיווח שנמסר למשטרת ישראל, נעצר חשוד בחזקתה של קשישה, תושבת העיר אילת ובסחיטת דמי תשלום עבור שחרורה כחלק מעושק שבוצע בכספיה בחודשים האחרונים. בני המשפחה של הקשישה, אשר דיווחו על המקרה למשטרה, סיפרו כי הם נדרשו לשלם דמי כופר בתנאי לשחרורה

מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
אמש (חמישי) התקבל דיווח במשטרה על קשישה בת 74, תושבת אילת, אשר יצאה מביתה ולא הגיעה ליעדה. הדיווח על היעדרותה הועבר למשטרה על ידי בני משפחתה של בת ה-74 ואלו חוששים לחייה בעקבות מספר מסרונים שנשלחו למכשיריהם הניידים, בהם הם נדרשו לשלם דמי כופר בתנאי לשחרורה.
מלבד זאת, במסרונים שנשלחו למכשיריהם הניידים של בני המשפחה, נכתב כי במידה ואלו יפנו למשטרה ובמידה והם לא ישתפו עמם פעולה, דורשי הכופר יפגעו בקשישה. בעקבות כך, מיהרו כוחות משטרת מרחב אילת בחקירת נסיבות היעדרותה. בתוך מספר שעות, בסיוע שוטרי הסיור במשטרת פתח תקווה, אותרה הקשישה כשהיא שוהה בדירת מגורים בפ"ת.
במקביל, פעלו כוחות המשטרה באופן נרחב באזור בכדי לאתר את החשוד בהחזקתה. תוך זמן קצר הצליחו כוחות המשטרה לאתר את החשוד, תושב פתח תקווה, יליד 1953. מלבד זאת, המשטרה עצרה את החשוד לחקירה. 
מפרטי החקירה הראשונית עולה כי במהלך החודשים האחרונים, בהזדמנויות שונות, משכה הקשישה אלפי שקלים במזומן מחשבונה הפרטי, אותם העבירה למספר חשודים שיצרו עמה קשר והציגו את עצמם כבעלי סמכות הפועלים בשיתוף למען בטחונה האישי והכלכלי, באמתלה כי כספיה נמצאים בסכנה.
לפני זמן קצר, הסתיים דיון בעניין החשוד בבית המשפט השלום באילת. החשוד, תושב פתח תקווה, נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד תאריך 9.7.24. בכדי למנוע פגיעות כלכליות ונפילתם של קורבנות נוספים, ועל מנת למצות את הדין עם החשודים, פועלים חוקרי משטרת מרחב אילת לאיתור מקרים דומים. מטעם משטרת מרחב אילת נמסר כי כל היודע דבר אודות מקרים דומים ו/או קורבנות נוספים מתבקש לדווח בהקדם למשטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה