נדל"ן ותשתיות

פתח תקווה מתחדשת: זה הבניין שיהרס בעיר

אב-גד יוצאת לדרך עם פרויקט התחדשות עירונית עם מעבר לסף החתימות הנדרש בפרויקט בפתח-תקווה. הפרויקט הכולל צפויי לכלול כ- 27 יח"ד, מתוכן 18 יח"ד לשיווק ע"י החברה. היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הינו כ-37.5 מיליון שקל והיקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הינו כ- 29.6 מיליון שקל 
מערכת ice | 
פתח תקווה (צילום פלאש 90)
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת על התקשרות בהסכם לביצוע פרויקט התחדשות עירונית של הריסה ובניה, עם כ- 67% מבעלי הזכויות בקרקע, מעבר לסף החתימות הנדרש, ברחוב בן יהודה 45 בפתח-תקווה.
במסגרת הפרויקט, ייהרס המבנה הקיים בן 3 קומות על עמודים שבהם 9 יח"ד, ובמקומו יוקם מבנה מגורים חדש בן 9 קומות מעל קומת קרקע וכן 2 קומות מרתפים אשר תשמשנה לצורכי חניות ו/או מחסנים ו/או מתקנים טכניים, אשר יכללו כ- 27 יח"ד (מתוכן 9 יח"ד השייכות לבעלי הזכויות בקרקע ויתרת 18 יח"ד לשיווק בשוק החופשי).
היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הינו כ- 37.5 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הינו כ- 29.6 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
עו"ד ראם רצון מנכ"ל אב-גד: "אנו שמחים על הבעת האמון בחברה והזכות בבחירת החברה לביצוע פרויקט התחדשות עירונית נוסף של הריסה ובניה ולהרחיב את פעילותנו בעיר פתח-תקווה, אנו בטוחים כי הפרויקט ישפר את איכות החיים של תושבי המקום, חזות השכונה כמו גם יתרום להמשך פיתוחה האיכותי בטווח הארוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה