משפט

מזעזע: מורה בתיכון בפתח תקווה נעצר - אלו החשדות נגדו

דוברות משטרת ישראל הודיעה כי עיכבה לחקירה וכלאה אדם בשנות הארבעים לחייו מהעיר. על פי הדיווח, עישן וצרך סמים עם תלמידיו. עוד נטען כי ניהל עם חלק מהם התכתבויות טלפוניות בעלות אופי מיני. היום יתבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דוברות המשטרה הודיעה היום (שני) כי נעצר מורה תיכון בחשד להתנהלות לא ראויה מול תלמידיו. על פי החשד, מדובר במורה בשנות ה-40 לחייו המתגורר ומלמד בעיר פתח תקווה. על-פי החשד המורה השתמש בסמים וצרך אלכוהול, עישן סיגריות ושאף גז קצפות יחד עם תלמידיו. עוד נטען כי קיים עם חלק מהתלמידים שלו התכתבויות בעלות אופי מיני.
חוקרי תחנת פתח תקווה פתחו בחקירת המקרה לאחר שקיבלה דיווח בנושא. בעקבות החקירה, עוכב אתמול המורה לחקירה על-ידי שוטרי מחוז מרכז. לאחר שנחקר בתחנת המשטרה פתח תקווה הוא נכלא. היום הודיעה המשטרה כי בכוונתה לבקש בבית המשפט להאריך את מעצרו של המורה החשוד במעשים. 
באוסטרליה, מקרה דומה בו נצפתה מורה מעשנת באנג עם תלמידיה ואף נטען כי סחרה איתם בסמים, נסגר ללא הרשעה וזאת לאחר שהמורה שנתפסה סיפרה כי היא סובלת מבעיות נפשיות. בישראל, בחודש שעבר דווח כי נעצר מורה בתיכון באזור בקעת אונו בחשד שהטריד מינית את תלמידיו. המורה, בן 54, נעצר. גם במקרה זה מעצרו הוארך והחקירה המשטרתית בנושא נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה