תיירות

שריפת ענק במלון היקר באילת: שלושה נפגעים פונו לבית חולים

שריפה במלון לאונרדו קלאב אילת. סה״כ פונו שלושה נפגעים משאיפת עשן לטיפול בבית החולים. כתוצאה מהשריפה החשמל במלון עדיין מנותק והאורחים מטופלים על ידי הנהלת המלון. חוקר שריפות הגיע למקום והחל בחקירת נסיבות פרוץ השריפה
מערכת ice |  2
אילת (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
החופשה שהפכה לסיוט אחד גדול. שריפת ענק פרצה בבית המלון לאונרדו קלאב של רשת פתאל, אחד היקרים ביותר באילת. לוחמי האש השיגו שליטה על מוקד השריפה ובמשך שעות הערב המאוחרות אמש (שבת) פעלו לשחרור עשן מהמלון.
על פי ההסבר של כיבוי והצלה, מוקד הבעירה היה בחדר בקומה הטכנית של המלון, מקום אליו אין גישה לאורחים. בעקבות השריפה כלל האורחים פונו לאגף מנוגד לאגף שבו פרצה השריפה על מנת לשמור על שלומם ובטחונם.
על מנת שלוחמי האש יוכלו לפעול בבטחה במקום ניתקה חברת החשמל בהנחיית מפקד האירוע את החשמל למלון, דבר שהשפיע על מספר מלונות באזור. שני אנשים נפגעו משאיפת עשן והועברו להמשך טיפול על ידי גורמי רפואה.

בעדכון נוסף לשריפה במלון לאונרדו קלאב אילת, האירוע הסתיים, סה״כ פונו שלושה נפגעים משאיפת עשן לטיפול בבית החולים. כתוצאה מהשריפה החשמל במלון עדיין מנותק והאורחים מטופלים על ידי הנהלת המלון. חוקר שריפות הגיע למקום והחל בחקירת נסיבות פרוץ השריפה.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המון שריפות בזמן האחרון מלון מפעל מסעדה הפועלים שורפים (ל"ת)
    נוטרדאם 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אמש (שבת) ?
    למערכת-יש טעות בכתבה 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמש היה יום רביעי ולא שבת... מישהו פה קצת מבולבל מהחג, היום יום חמישי !
    סגור