משפט

הדחת עופר כסיף? גנץ ועוד 21 ח"כים מתנגדים ומתלבטים

באופוזיציה שומרים אמונים לח"כ עופר כסיף ומביעים מורת רוח מהניסיונות להדיחו. אלו 22 חברי הכנסת שהצהירו כי יצביעו נגד הדחתו או שעדיין מתלבטים
דוד זולדן |  1
עופר כסיף ובני גנץ (צילום פלאש 90/ נועם רבקין פנטון, תומר נויברג, נתי שוחט, נאסר אישתייך)
בני גנץ, גדי איזנקוט, אלון שוסטר, אורית פרקש הכהן, מיכאל ביטון, מתן כהנא, יאיר לפיד, רם בן ברק, מירב כהן, קארין אלהרר, יוראי להב הרצנו, אלעזר שטרן, שלי טל מירון, בועז טופורובסקי, יואב סגלוביץ, מטי צרפתי, מיכל שיר, מאיר כהן, נאור שירי, משה טור פז, יסמין פרידמן, ולדימיר בליאק - אלו 22 חברי הכנסת מהמפלגות הציוניות שעדיין יושבים על הגדר בסוגיית הדחתו של ח"כ כסיף או שהביעו התנגדות להדחתו אחרי שאמרו שיצביעו נגד או שטרם הודיעו אם הם מתכוונים להצביע היום בעד הדחתו של כסיף
לקראת הדיון במליאת הכנסת בסוגיית הדחת ח"כ עופר כסיף, עולה להתקפה ח"כ כסיף ממפלגת חד"ש ואומר בריאיון ל-ice את מה שהוא חושב למרות הביקורת הציבורית בסוגיות בוערות ובין השאר אומר כסיף: "אי אפשר להתעלם מההפקרה וההזנחה של ממשלת נתניהו-בן גביר כלפי תושבי העוטף. בגלל הוצאה כספית ואידאולוגיה אנטי חברתית של משרד האוצר, העקורים משלמים את המחיר".
כזכור, הח"כ מחד"ש הביע תמיכה בתביעה נגד ישראל בבית הדין בהאג, והיום תתקיים בכנסת ההצבעה על הדחתו - כשנדרש רוב של 90 כדי לממשה. 78 ח"כים הודיעו שיתמכו במהלך, 23 שיתנגדו, ובישראל ביתנו מנסים לגייס תומכים נוספים: "זו לא פגיעה בחופש הביטוי - אלא הגנה מחופש השיסוי". לפיד מתנגד, גנץ טרם החליט.
בתוך כך, 'אפליית תושבי שדרות ואי הארכת הסדרי שהייה של המפונים' שיזם ח״כ עופר כסיף עברה פה אחד לדיון בוועדת הפנים וזאת על רקע הניסיונות להדיחו מהכנסת. אל כסיף הצטרפו ח"כים מהאופוזיציה והקואליציה ועברה לדיון בוועדת הפנים וזאת בעקבות החלטת שר החינוך לסגור באופן חד צדדי את מסגרות החינוך שטיפלו בתושבי שדרות המפונים בשבוע הבא. בנוסף להצעה הנוכחית בוועדת הכלכלה התקיים דיון שיזם ח״כ כסיף בנושא: "עליית מחירים בבנק הדואר ובדואר ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שומרים אמונים למי? לעוכר ישראל!
    יורם 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לנו בכנסת ככל הנראה גם ח"כים חסרי שכל.יושב שם מישהו שהוא עוכר ישראל במקום לעשות את הדבר הנכון ולהדיח אותו הם מתלבטים ושימו לב באיזה צד של המפה הפוליטית הם נמצאים .
    סגור