חדשות

עדן בן זקן חוזרת בה? קראה לנתניהו: "לך"

הזמרת ששרה עם נתניהו "יש בי אהבה" הגיבה לו בשידור חי באינסטגרם "יאללה לך". בן זקן העלתה הבהרה: "פרצו לי לאינסטגרם". משרד יחסי הציבור של בן זקן בתגובה ל-ice: "בטיפול אצל עורך דין"
אביחי דלאל |  4
בנימין נתניהו יחד עם עדן בן זקן (צילום ישראל בידור)
יום הבחירות ממשיך לעורר סערה ברשתות החברתיות. ראש הממשלה בנימין נתניהו עלה לשידור חי באינסטגרם ובעודו מדבר עם הקהל, העמוד של הזמרת עדן בן זקן, ששרה איתו בפרוייקט של ישראל בידור את השיר "יש בי אהבה", כתבה לו "יאללה לך". אלא שלטענת בן זקן ומקורביה מדווחים כי מעריצה פרצה לה לאינסטגרם וכתבה את זה.
כזכור, לקראת חנוכה בפרוייקט של ישראל בידור עם עמותת "כן לזקן" לסיוע לקשישים והפגת הבדידות השניים הקליטו את השיר "יש בי אהבה". בן זקן התרגשה מהמעמד וסיפרה על כך בסבב ריאיונות לאחר מכן. 

כאמור, באופן מפתיע, הצופים בשידור החי של נתניהו ראו את הזמרת מגיבה לראש הממשלה את המשפט "יאללה לך". וקיבלה תגובות שליליות בעקבות האמירה שלה משאר המעריצים. 
ממשרד יחסי הציבור של הזמרת, עופר מנחם, הגיב ל-ice כי: "מעריצה של עדן פרצה לעמוד האינסטגרם שלה, התחזתה לעדן והעלתה סטורי בשמה. הנושא עבר לטיפול עורך דין, ואנו נמצא את הדין עמה".

 

 עדן בן זקן יצאה בפוסט הבהרה באינסטגרם בו היא כתבה: "חברים יקרים בחצי השעה האחרונה פרצו לי לאינסטגרם והגיבו לביבי נתניהו, זה לא אני והנושא עבר לטיפול משפטי".
יחד עם זאת, לבן זקן יש וי כחול באינסטגרם המשמש כתווית אימות ולבעלי תווית זאת יש אימות דו שלבי דבר המקשה על האקרים לפרוץ לעמודים. הבקשה לשחזור הקוד מעביר קוד לאפליקציית צד שלישי ולא במסרון ולכן הדבר קשה יותר לפריצה. 
צפו בעדן בן זקן ובנימין נתניהו משתפים  פעולה בשיר "יש בי אהבה":

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזו כפיות טובה. אם זה נכון, ירקה לבאר ממנה שתתה
    יוני פרץ 03/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אצלנו בליכוד יש זכרון ארוך.
    סגור
  • מותר לה
    דוד 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר לה לאגד מה שאי רוצה
    סגור
  • 2.
    וואי, וואי... זה לא יעשה טובה לקריירה שלה
    נהוראי 03/2021/23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    חלק גדול מהמעריצים הם בבונים ביביסטים חובבי זבאללה ים תיכונית. אם הייתי יועץ שלה הייתי מנחה אותה לומר "פרצו לי" ולהתנער מהתגובה.
    סגור
  • 1.
    מכירים את אלה ששוכחים להחליף שם משתמש ואוכלים אותה?
    רוני מרקוביץ' 03/2021/23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לא יודע למה נזכרתי בזה דוקא עכשיו....
    סגור