בריאות

אסותא מתאוששת ממחדל העוברים: משרד הבריאות בהחלטה חדשה

בשורה טובה לבית החולים בראשון לציון: לאחר שנשקלה טובת המטופלות תוך הבטחת איכות הטיפול, החליטה ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, ד״ר הגר מזרחי, כי ניתן בשלב זה להעלות את מספר הטיפולים ביממה מ-16 ל-25 טיפולים בממוצע
מערכת ice | 
מחדל העוברים בבית החולים אסותא (צילום shutterstock, פייסבוק/ אסותא)
אחרי שהוטלה בחודש שעבר סנקציה מצד משרד הבריאות, בית החולים אסותא עודכן היום (רביעי) כי לאחר שנעשו מספר בקרות ובכללן בקרת פתע ביחידת ההפרייה החוץ גופית באסותא ראשון לציון  הוחלט על מתן האפשרות להעלאת פעילות היחידה ל 75%.
כזכור, בעקבות השימוע שנערך ליחידת ההפריה החוץ גופית באסותא ראשון לציון הודיע משרד הבריאות כי יופחתו מספר מחזורי הטיפול ביחידה, כסנקציה על מחדל העוברים מתחילת השנה שגרמה לסערת ענק.
משרד הבריאות הודיע: "על מנת לשקול את האפשרות להרחיב את מתן השירות ביחידה, בוצעו מספר בקרות ביחידה על ידי חטיבת הרפואה במשרד הבריאות. בבקרות אלו הוצגו למשרד הבריאות שינויים בתהליכי העבודה במעבדה תוך הטמעת טכנולוגיות חדשות ושיפור תהליכי ניהול סיכוני. עם זאת נמצאו עדיין ליקויים  שלא תוקנו ועל כן לא אושרה חזרה לפעילות מלאה".
לאחר שנשקלה טובת המטופלות תוך הבטחת איכות הטיפול, החליטה ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, ד״ר הגר מזרחי, כי ניתן בשלב זה להעלות את מספר הטיפולים ביממה מ-16 ל-25 טיפולים בממוצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה