בריאות

יהודית באומן לא מתאוששת מהטרגדיה: "נשבר הלב לרסיסים"

אמה של קארין באומן שמתה ממחלת האנורקסיה שיתפה: "גם לפני שהיא נפטרה לא הייתי בשיא בריאותי, אבל דבר כזה נותן לבן אדם שוק בריאותי ופיזיולוגי קשה שיכול להוביל לדברים לא טובים כמו שברון לב, שלא כל לב יכול לשאת אותו"
מערכת ice | 
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פייסבוק/ יהודית באומן)
אחרי למעלה מחודש מאז שטמנה את קארין באומן ז״ל, בתה שסבלה ממחלת האנורקסיה ומתה באיכילוב, יהודית באומן. אמה סובלת ממצב רפואי הולך ומחמיר ועתה בתיעוד בלעדי של TMI היא מספרת שוב מה עובר עליה מאז אותו יום נורא.
באומן סיפרה: ״ערב טוב לכל מי שדואג ומברר על מצבי העצוב והבריאותי, בטח אתם מבינים כמה קשה. זה מובן מאליו שאמא שמאבדת בת, שנפטרה לה בידיים בטיפול בנמרץ. זה לא היה מוות שלא ראיתי, פשוט ראיתי את המוות הזה במו עיני".
עוד הוסיפה: "איך הרופא ביקש ממני להיפרד ממנה ואני מסתכלת על המוניטור ואני רואה איך לאט לאט הלב שלה עוצר, איך אפשר לתאר לעצמו כמה זה קשה לראות ולחוות שהילדה פשוט מתה לי בידיים".

לסיום הסבירה: "זה שבר לי את הלב לרסיסים, וגם לפני שהיא נפטרה לא הייתי בשיא בריאותי, אבל דבר כזה נותן לבן אדם שוק בריאותי ופיזיולוגי קשה שיכול להוביל לדברים לא טובים כמו שברון לב, שלא כל לב יכול לשאת אותו. הלב שלי לא יכול לשאת את הכאב הזה. ילדיי מנסים להוציא אותי, בתי קפה, לוקחים אותי בחום ואהבה, אבל בסופו של דבר זה חוזר אליי כל רגע כשאני שוכבת במיטה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה