ויראלי

שימי תבורי יודע? יהודית באומן במסר מצמרר לקארין: "אני באה"

חודש אחרי מותה של בתה, מסר אחד מצמרר מאוד הצליח להדאיג את המכרים והעוקבים: “ילדה של אמא חכי לי אני באה". אחת העוקבות ניסתה לעודד: “זה עצוב מאוד. לא קל אבל חס וחלילה את לא באה אליה, יש לך משפחה וילדים פה שצריכים אותך. תחיי בשבילך בשבילם וגם בשביל קארין, שיהיו רק בשורות טובות"
מערכת ice | 
יהודית וקארין באומן (צילום אינסטגרם yudit_bouman)
יהודית באומן מתקשה להחזיק את הרגשות, גם 31 ימים אחרי שנפטרה בתה קארין באומן ז”ל בבית החולים איכילוב לאחר מאבק ארוך שנים במחלת האנורקסיה. אמה שהייתה איתה עד הדקה האחרונה לא מצליחה להתאושש.
באומן שיתפה היום (שישי) את המצבה לזכר בתה וכתבה:“קארין שלנו. בתנו אחותנו ודודתנו היקרה והאהובה, נשמה זכה וטהורה. קארין באומן בת יהודית ופיטר, נשמתך זורמת בליבנו ובנשמתנו לעד. ילדה של אמא לנצח”.

אבל מסר אחד מצמרר מאוד הצליח להדאיג את המכרים והעוקבים: “ילדה של אמא חכי לי אני באה". אחת העוקבות ניסתה לעודד: “זה עצוב מאוד. לא קל אבל חס וחלילה את לא באה אליה, יש לך משפחה וילדים פה שצריכים אותך. תחיי בשבילך בשבילם וגם בשביל קארין, שיהיו רק בשורות טובות".
גולשת אחרת כתבה: “משתתפת בצערך, שלא תדעי צער. למה את רושמת חכי אני באה? יש לך בעל טוב וילדים ונכדים שצריכים אותך. קארין מנוחתה תהיה בגן עדן היא כבר לא סובלת היא סבלה שנים רבות בגלל מחלה, אסור לנו להיות אנוכית היא סבלה מאוד. בורא עולם החליט לקחת אותה אליו שלא תסבול עוד”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה