ויראלי

שימי תבורי ויהודית באומן יתבעו? "רוצה שהרופא יפוטר"

אמה של קארין באומן מאשימה את איכילוב: "אני לא רוצה כסף, רוצה את האמת. שיגיד שהוא טעה, אני לא הסכמתי שירדימו אותה. הוא עשה את זה על דעת עצמו. רק באישורי הוא יכל לעשות זאת. אני רוצה להיות איתה, אני חיבקתי אותה בחיים אני רוצה גם עכשיו כשהיא לא כאן. הלב שלי מתפורר"
מערכת ice |  14
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מותה הטראגי של קארין באומן, בתה של יהודית באומן אשתו של הזמר שימי תבורי, ממשיך להעסיק את המדיה ובעיקר את אמה, יהודית. בגיל 37 בלבד, הדוגמנית לשעבר נכנעה לאנורקסיה שהובילה לקריסת המערכות בגופה ואמה מעלה טענות קשות נגד 'איכילוב' בית החולים בו אושפזה ונגד הרופא שטיפל בה.
בשיחה עם וואלה! סיפרה באומן: "הלכתי להביא לה קפה וכשחזרתי היא כבר היתה מורדמת. למה הוא עשה לה את זה? שלושה עורכי דין מהשורה הראשונה רוצים לייצג אותי בתיק הזה. אני לא אוותר. זה לא יחזיר לי אותה אבל לפחות האמת תתגלה".
 
עוד הוסיפה: "אני רוצה שיפטרו את הרופא הזה. אני לא רוצה כסף, רוצה את האמת. שיגיד שהוא טעה, אני לא הסכמתי שירדימו אותה. הוא עשה את זה על דעת עצמו. רק באישורי הוא יכל לעשות זאת. אני רוצה להיות איתה, אני חיבקתי אותה בחיים אני רוצה גם עכשיו כשהיא לא כאן. הלב שלי מתפורר".
רק לאחרונה בסרטון מטריד, נראית באומן אומרת: "יש אולי מקרים דומים, אבל אני לא מתארת אותי יכולה להמשיך, לתפקד בצורה הזו, לפגוש או לשמוח, אנשים אומרים לי לצאת קצת, הסתיימה השבעה, תצאי ותראי אנשים. אבל אני לא יכולה כרגע, אני דיפ דיפ דאון".
רק השבוע בראיון ל-104.5FM, באומן סיפרה: "קרו הרבה דברים, זה לא דבר שלא היה צפוי. מה שכן, לא היה צפוי שהיא תלך לי בין יום אחרי תקופה ארוכה מאוד של ייסורים וכאבים. קארין עבורי היא לא מתה, היא חיה ותחיה. זה לא קל, כבר 15 שנים שאני מטפלת בה, אני מתהלכת חיה - מתה. הבוקר הלכתי לכיוון של החדר שלה לשתות איתה כוס קפה, שכחתי שהיא לא פה. אני שבורה, מרוסקת, כל הילדים פה וכל העולם הגיע אבל אני רק מחפשת אותה בין כל התמיכה של הילדים והקהל". 

עוד חשפה: "היא נלחמה עד הדקות האחרונות, היא לא רצתה שירדימו אותה. זה לא יוצא לי מהראש שאולי אם לא היו מרדימים אותה היא יכלה להישאר איתנו. יש לי בתוך הלב מלחמה שאני רוצה להוציא אותה מהלב וקשה לי, על ההרדמה, על הסבל שלפני ההרדמה, דלקות ריאות שחוזרות ונשנות. ומצד שני, אני מוכנה לעבור עוד עשור של סבל עצמי כדי שהיא תחיה. אני יודעת שכל עם ישראל בוכה איתי, זה דבר שהוא בלתי נתפס. עם כל הסבל שמחתי שהיא פה, שהיא איתי, שאני רואה את הפנים שלה, לעזור לה להתרחץ. 'אמא, אמא' - המילה הזאת שרק ממנה שמעתי".  
בפנייה להורים אמרה: "הורים יקרים, חולות יקרות, למדתי דבר אחד  - לא משנה כמה המלחמה שלי הייתה קשה, כמה הייתי תשושת נפש כבר, יש להן בראש מסר אחד, שאף אחד לא יתערב להן במחלה, ואוי ואבוי אם הן עולות במשקל. מחלה בלתי נתפסת, הרבה מאוד אנשים לא מבינים את המורכבות שלה. כשלבן אדם יש חס ושלום סרטן הוא יודע שהוא רוצה לצאת מזה. במחלה הזאת הפחד שלהן לעלות במשקל הוא יותר גדול מהפחד למות, העיקר הוא שליטה בגוף".
באומן סיכמה: "שיבינו, המחלה, ברגע שלא מכירים אותה היא גם מאוד מטשטשת, מבלבלת, הן יודעות להסתיר, הן יודעות לשקר, מחלה הכי איומה. לכל ההורים, שלא תדעו צער. אני יודעת שזה מאוד קשה להיות קשים איתם, אני לא יכלתי להיות קשה איתה. היא הייתה אוכלת כמויות אדירות ומקיאה, הייתי רצה וקונה לה. אנשים לא הבינו לאן זה הולך, אף אחד לא הבין איזה כמויות אדירות של בולימיה, צעקות וכעסים, ברגע שהיא הייתה אוכלת הייתי כל כך נהנת, הייתי שוכחת שעוד רגע היא מקיאה את זה. לכל האמהות, שימו לב, מחלה מנוולת וארורה".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    די תפסיקו עם הטרלול.אתם מחפשים כסף קל (ל"ת)
    אורגבי 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    תגידי תודה לרופאים כולם
    רון 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די כבר יהודית. עשו לך טובה תגידי תודה עבור 10 שנים שקיבלתם מהמדינה על מה את נלחמת . שוחררתי מה יסורים תתחילי לחיות אין מה לעשות
    סגור
  • 12.
    עוד פעם?
    לילי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהודית,לא כל העם בוכה אותך, את יודעת למה? כי אתם כן רוצים כסף! למה את כפוית טובה? למה לפטר את הרופא?
    סגור
  • 11.
    למה לפטר את הרופא?קארין לא תחזור.
    שלמה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יהודית לפטר רופא שרצה רק לעשות טוב,אינו נכון המצב לא היה משתפר אצל קארין. נפסיד רופא טוב, ותגרמי לרופאים אחרים ערעור בביטחונם שכה חשוב בתפקיד זה ויגלו ראש קטן. תתנחמי מן השמים.
    סגור
  • 10.
    הרצל
    אוהב ישראל 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזה מגעילים אתם איכס
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    מספיק,תמשיכי הלאה
    עידו 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש תחושה לא טובה שהגברת מייצרת כותרות.
    סגור
  • 8.
    חצופים
    ישראל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במקום להאשים את עצמם על זה שהם נתנו לילדה שלהם למות ולא הרימו אותה הם מאשימים את הרופא ומוציאים עליו שם רע ואולי הורסים לו את המשפחה ילדים רק כי הם מתכחשים לזה שהם אחראים לבריאות הנפש של הילדה שלהם
    סגור
  • 7.
    באומן ושימי
    123 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פשוט בושה, רק הספיקה לקבור את בתה, וכבר מאשימה את איכילוב, תני לילדה לנוח בקברה,סבלה מספיק, לא מבינה רצתה שתמשיך לסבול ושהיא תמשיך לטפל בה, עד מתי.
    סגור
  • 6.
    תתאבלי
    שפירא 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתאבלי תנחומי
    סגור
  • 5.
    למה ???
    סמי 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה נראה לכותב המאמר ולגברת באומן נראה לך שלמשהו מעניין כבר הסיפור שלך . מה נראה לך רק לך יש צרות ? יאללה ...
    סגור
  • 4.
    למה
    אני 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    למה בכל כתבה אנשים ״נכנסים״ בהם..יהודית ממש מסכנה-היא מחכה לקרוא דברים טובים ותומכים-עברה גיהנום בטיפול-הרדימו לה את הבת,כנראה מבלי להכין אותה..למה ישר לתקוף ולהעליב-תחשבו אם הייתם בנעליה..
    סגור
  • 3.
    די אל תהפכו את האבל לפסטיבל .שלא יבוא לכם בבומרנג.
    ברוך 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יהודית די אתם לא מבינים כלום ברפואה. תתכנסו באבל שלכם.
    סגור
  • 2.
    יהודית באומן
    Mad 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    R.I.P כרגע טוב לה במקום אחר.. גב' באומן תרפי!!! ולדעתי את מריכה לנשק את המקום שהרופאים עומדים עליו. אין לך בושה לשלוח אצבע מאשימה, ראית לאןן שלושת האצבעות האחרות מופנות? אגוצנטרי לשמור על אהובינו כאשר תלויים בנו ולהם אין חיים כלל.
    סגור
  • 1.
    סוף עצוב ידוע מראש
    חיים 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עצה לשימי ויהודית תפסיקו לשנורר
    סגור