בריאות

צפו: איך מטפלים בדלקת חריפה בעין של גמל? התיעוד מהספארי ברמת גן

המטפלים של ג'ינגס שמו לב כבר לפני חודשיים על קשייו לפתוח לרווחה את עין שמאל. לאחר שלא צלחו ניסיונות הטיפול בבית החולים הווטרינרי במקום, נקראו מומחים חיצוניים. במהלך הבדיקה טושטש המטופל ודגימה נלקחה להמשך זיהוי
מערכת ice | 
הגמל בספארי (צילום ספארי רמת גן)
גם החיות זקוקות לרופאים, אחרי שתועדה ההתנהגות המדהימה של הפילים במהלך הצפירה ביום הזיכרון, פרסמו הספארי ברמת גן היום (שני) סרטון מתוך בדיקת העיניים המעניינת שנערכה במקום. המטפלים של ג'ינגס, הגמל הדו דבשתי בספארי ברמת גן, שמו לב לפני כחודשיים כי הוא מתקשה בפתיחת עין שמאל. הגמל הרבה למצמץ, לדמוע ולמרות הטיפול המסור העין נותרה אדומה ומצבה לא השתפר. הווטרינרים בבית החולים של מתחם אדם-חיה בספארי הזמינו ווטרינרים מומחים ברפואת עיניים מבית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי בבית דגן על מנת לבחון את המטופל. 
במהלך הבדיקה טושטש ג'ינגס על ידי הווטרינרים של הספארי, ד"ר אלעד סמיט וד"ר דודו אשחר. לאחר מכן הצליחו ד"ר פאר וד"ר ארד, המתמחים ברפואת עיניים, לבדוק את עינו השמאלית הכואבת של הגמל הדו דבשתי. האבחנה: ג'ינגס סובל מכיכב בקרנית העין ובדלקת חריפה. נלקחו דגימות על מנת לאפיין באופן מדויק את מהות הזיהום וכן הומלץ על טיפול תרופתי. 
לאחרונה חגג ג'ינגס את יום הולדתו ה-18. הוא מתגורר בחצר ייעודית שנבנתה עבורו ועבור חברתו חנה. נראה כי הפעם לסיפור מהספארי יש סוף טוב. מצוות הספארי נמסר כי הם מקווים שאת יום הולדתו ה-19 יחגוג ג'ינגס רק בדמעות שמחה. צפו בתיעוד מתוך הבדיקה שנערכה: 
 
ד"ר ארד ופאר מבצעים את הבדיקה. צילום: ספארי רמת גן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה