בארץ

הפילים בספארי הופתעו מהצפירה - וזה הדבר המדהים שעשו | צפו

במהלך צפירת יום הזיכרון, הפילים בספארי החליטו להתקבץ ביחד ונעמדו עד לסיומה. מדובר בפעולה מדהימה מצד החיה שנחשבת לחכמה ביותר בטבע, וידועה בזכות היכולות החברתיות והרגשיות המרשימות שלה
מערכת ice |  3
פילים (צילום freepik)
הפילים נחשב לאחת החיות האינטליגנטיות בטבע, ויש האומרים שהחכמה ביותר. הם ניחנים ביכולות רבות כמו פעולות פשוטות של חיבור וחיסור, זיכרון מצוין לטווח קצר וארוך ועוד. כמו כן, הם נחשבים ליצורים חברתיים למדי. היום (שני), בעת צפירת יום הזיכרון שהתקיימה בבוקר, הפילים בספארי הדהימו את העובדים.
ניתן לראות כי ברגע שמתחילה הצפירה, האמא מתחילה לנוע לכיוון עדר הפילות ואלו מקיפות את הפילון "פלא" בן ארבע. יחד, הם נעמדים בזמן הצפירה ולמעשה מוקירים כבוד לזכרם הנופלים, גם אם אינם מבינים לגמרי את משמעות הדבר.
 
 
רק לפני כחודש ורדה הפילה האסיאנית הקשישה (66) קרסה בחצר הספארי ושכבה על הקרקע. ארבע הפילות ופלא הצעיר ניסו לעודד את ורדה לקום במשך שעה ארוכה. הם ניסו לעזור לה להיעמד על רגליה בכל דרך אפשרית, למשוך ולדחוף בעזרת החדק ובעזרת הרגליים. כנראה, שכמונו, גם הם יודעים שכשפיל אינו יכול לעמוד על רגליו, גורלו נחרץ. מי שעוד ניסה לעודד את ורדה היו עובדי הספארי שהגיעו מכל המחלקות כדי לחזות במראה העצוב והמרגש הזה, כשכולם חושבים בדיוק אותו דבר - קומי ורדה. עוד מאמץ קטן וזהו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שטויות של כתבים.
    יואה 05/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה שטויות בכתבה אחת. הם נעמדו לזכר הקורנות גם שהם לא ידעו למה? יותר טיפשי מזה לא יכול להיות
    סגור
  • 2.
    עם כל הכבוד
    דידי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה נראה יותר כמו תגובה שנובעת מצורך לגונן על הצעירים מפני משהו לא מוכר.
    סגור
  • 1.
    יש הבדל!!!!
    אנצי! 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפיל זה 1 החיות הבודדות שיש אותן ב-2 יבשות.הפיל ההודי יותר כנוע,לעומת הפיל האפריקאי שהוא פראי וקשה לאלף אותו.גם השנהב זה הבדל.אצל ההודי רק לזכר יש שנהב ואצל האפריקאי ל-2 המינים יש שנהב!
    סגור