בעולם

זוועה בחצר הבית: בן 46 נהרג ע"י פיל שרמס אותו

אג'יש, בן 46 מדרום הודו, נהרג לאחר שפיל התפרץ לחצר ביתו ורמס אותו. הפיל הועבר לאחרונה לשמורת טבע באזור, אך מסיבה שאינה ברורה הצליח לברוח ולהטיל אימה ברחובות
מערכת ice | 
פילים (צילום freepik)
טרגדיה: אג'יש, בן 46 מדרום הודו, נהרג אחרי שפיל שהתפרץ לביתו רמס אותו למוות. הפיל שמשקלו הוערך ב-4 טון הועבר לאחרונה לשמורת טבע בסמוך לביתו של הקורבן, ומסיבה מסוימת הצליח להימלט והטיל אימה ברחובות.
ע"פ דיווח של אתר Sun הבריטי, הפיל רמס לגמרי את אג'יש, שהועבר לבית החולים אך לבסוף מת מפצעיו. בעקבות המקרה המצער, האסיפה המחוקקת במדינה קראלה (בה התרחש המקרה) התריעה את האזרחים שלא לתקוף פילים כנקמה על התקרית.
   
אג'יש היה המפרנס היחידי במשפחתו, ולכן זו נקלעה לבעיה כלכלית קשה. הממשלה המקומית הבטיחה להעניק פיצויים למשפחה ולספק לאשתו עבודה. חשוב לציין כי לא מדובר במקרה נדיר במיוחד, אלא למעשה זה האדם החמישי מזה חמישה שבועות שמותקף על ידי פיל. ע"פ עדויות של תושבים מקומיים, החיה היבשתית פושטת על שדות וכאשר באה במגע עם בני אדם – לא חוששת לתקוף אותם. ממשלת הודו ניסתה להעניק סיוע לבעיה שהכתה אותה, בין היתר באמצעות גדרות או חשמליים או אספקת מים לפילים במקומות אשר מרוחקים מהכפרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה