בעולם

בעלות של מאות מיליוני דולרים: אינדונזיה בעסקה חדשה עם טיקטוק

הרשת החברתית הפופולרית תשתף פעולה עם קבוצת הטכנולוגיה GoTo האינדונזית. זאת לאחר שהמדינה אסרה מכירות אונליין בפלטפורמות של רשתות 

מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
TikTok רוכשת יחידות מסחר אלקטרוניות של חברת GoTo Tokopedia בסך של כ-840 מיליון דולר. GoTo הוא הסטארט-אפ היקר ביותר באינדונזיה ותורם לכ-2% מהתמ"ג של המדינה. 
ההסכם מתבצע לאחר שמדינת אינדונזיה אסרה על קניות מקוונות בפלטפורמות המדיה החברתית בספטמבר האחרון על מנת להגן על עסקים קטנים ונתוני משתמשים. שתי החברות אמרו שהשותפות ביניהן תתבצע תוך פיקוח של הרגולטורים הרלוונטיים.
TikTok Shopping הוא פתרון מסחר המאפשר לקדם ולמכור מוצרים באפליקציה. יצרים ומותגים שמשתמשים ב-TikTok Shopping יכולים לתייג את המוצרים שלהם בתוכן אורגני עם קישורים מיוחדים למוצרים בתוך האפליקציה. 
שר המסחר של אינדונזיה חסן זולקיפלי, הודיע על השותפות באירוע קניות מקוון לאומי בשם Beli. לפי טיק טוק, ערך הסחורה הגולמית של אינדונזיה צפוי להכפיל את עצמו ל-160 מיליארד דולר עד 2030.
אנליסטים אמרו שהעסקה עם Tokopedia תעזור ל-TikTok להפוך ליריבה חזקה יותר למתחרים מבוססים כמו Shopee שבבעלות Sea, מטה סינגפור ו-Lazada בבעלות ענקית המסחר האלקטרוני הסינית עליבאבא. לדברי אנליסטים, טרם האיסור האינדונזי, ערך העסקאות המקוונות הכולל של TikTok שילש את עצמו ל-6 מיליארד דולר השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה