בעולם

אילון מאסק יתמוך בביידן או טראמפ? זו התשובה המפתיעה שלו

האיש העשיר בעולם, שהצביע בעבר לג'ו ביידן, נשאל בניו יורק במי יתמוך בבחירות הקרובות, והפתיע: "זה לא יהיה ביידן – אבל גם לא בטוח שטראמפ"
מערכת ice | 
טראמפ מאסק ביידן (צילום פלאש 90)
אילון מאסק חשף שהוא לא בטוח למי יצביע בבחירות לנשיאות 2024 - אבל זה לא יהיה הנשיא ג'ו ביידן.
"אני חושב שלא אצביע עבור ביידן", אמר מאסק במהלך פסגת ה-New York Times DealBook . כשנשאל אם זה אומר שיצביע למועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, ענה מאסק: "אני לא אומר שאצביע לטראמפ. זו בהחלט בחירה קשה כאן".
לגבי המועמדת הרפובליקנית ניקי היילי - מאסק לא יצביע גם עבורה. "היא בעד צנזורה", הסביר מאסק. בשנה שעברה אמר מאסק כי הוא מתכנן להצביע למועמדים רפובליקנים בבחירות הקרובות למרות שתמך היסטורית בדמוקרטים, כולל ביידן עבורו הצביע בבחירות 2020, אם כי מאז הוא חש דחוי על ידי הממשל, כולל כשהבית הלבן אירח ועידת רכב חשמלי אך לא העניק הזמנה לטסלה.
 
מאסק, תורם ותיק ליו"ר בית הנבחרים לשעבר קווין מקארתי, רפובליקני, שיבח גם את מושל פלורידה רון דסנטיס, שפרסם השקת קמפיין נשיאותי רווי תקלות במדיה החברתית של מאסק.
מאסק הבהיר כי חוסר התמיכה שלו בביידן לא אומר בהכרח שהוא יצביע גם לטראמפ, המועמד הרפובליקני. "אני מעדיף, למען האמת, שנשים רק אדם נורמלי כנשיא, אדם נורמלי עם שכל ישר, אמר מאסק לפוקס בזמנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה