בעולם

איחוד האמירויות מתגייסת למען עזה: תעביר 20 מיליון דולר

נשיא האמירויות מוחמד בן זאיד הודיע על העברת 20 מיליון דולר לפלסטינים. זאת בעקבות הנזקים הגדולים ברצועת עזה מתקיפות צה"ל בעקבות מתקפת הטרור בגבול עזה. זאת לאחר שגינה את הטבח שביצע חמאס בישובי העוטף
מערכת ice |  4
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)

נשיא האמירויות מוחמד בן זאיד הודיע כי יעביר בימים הקרובים 20 מיליון דולר לפלסטינים, זאת בעקבות הפצצות חיל האוויר ברצועת עזה שהחריב חלקים גדול בשטח הרצועה, הסיוע אמור לעבור דרך אונר"א. כזכור לפני מספר ימים שוחח נשיא האמירויות עם הנשיא יצחק הרצוג וגינה את המתקפה ה"מתועבת" כלשונו של חמאס כלפי תושבי עוטף עזה.

בנוסף לכך, גם נשיא מצרים עבד אל פתאח א סיסי הודיע כי כי הוא פועל למניעת ההסלמה בין ישראל לחמאס. לטענתו של א סיסי להסלמה הנוכחית יכולה להיות השפעה גדולה על ביטחון ויציבות האזור ומצרים לא תרשה לחסל את הסוגיה הפלסטינית על חשבון גורמים אחרים. כזכור ישראל הודיעה היום על סגירת מעבר רפיח, כך שפלסטינים לא יכולים לצאת מרצועת עזה. מצרים כבר הבהירה כי לא תיתן לפלסטינים להיכנס לשטח סיני.

 



סוגיה זו מגיעה לאחר שאתמול הודיעו גורמים במצרים על כך שהתריעו בפני הישראלים שמשהו גדול עומד לצאת מרצועת עזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש את הפרסום וטען כי מדובר בשקר מוחלט.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הלך עליך
    שמיל 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משנה כמה כסף יזרום לעזה , החיים של הנייה שווים כקליפת השום.
    סגור
  • 3.
    ח"כ רגב: "אנחנו אופוזיציה לוחמת. אין כאבי בטן על חיילים (ל"ת)
    חרדי משתמט 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יש לשרוף להם את כל שדות הנפט
    אפרים 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גם להחריב להם את המדינה. תחילה, נערוף את ראשיהם של כל הילדים. אחר-כך נאנוס את כל הנשים ואז נרצח אותן. לבסוף נרצח גם את הגברים. הרי הם אעוהבים את זה! הרי הם נותנים כסף שימשיכו בזה! מדוע שנמנע מהם טוב?
    סגור
  • 1.
    תחרימו את הכסף וחלקו למשפחת הנפגעים בעוטף עזה (ל"ת)
    טיפ לאפסים 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור