בעולם

דונלד טראמפ מואשם באנטישמיות: "נקווה שתלמדו מהטעות שלכם"

בברכה לרגל ראש השנה, דונלד טראמפ בחר לעקוץ את יהודי ארצות הברית שהצביעו לג'ו ביידן: "מקווה שתלמדו מהטעות שלכם ושתעשו בחירות טובות יותר בשנה הבאה"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)
נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ הצליח לעורר סערה, שוב. טראמפ פרסם ברכה בחשבון שלו ברשת החברתית שהקים "Truth Social" לרגל ראש השנה, בה בעיקר עקץ והאשים את יהודי ארצות הברית הליברלים שהצביעו לג'ו ביידן.
בפוסט שפרסם טראמפ הוא כתב: "תזכורת קטנה לכל אותם יהודים ליברלים שהצביעו להרוס את ארצות הברית ואת ישראל, רק בגלל שהם האמינו בנרטיבים שונים." טראמפ המשיך וכתב: "בואו נקווה שתלמדו מהטעות שלכם ושתעשו בחירות טובות יותר בשנה הבאה, שנה טובה!".
טראמפ כתב בפוסט המורחב שלו על ההישגים של הממשל שבראשותו: הכרה ישראלית בריבונות ישראלית ברמת הגולן, העברת השגרירות האמריקאית לירושלים והיציאה של ארצות הברית מהסכם הגרעין עם איראן.
כזכור, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ חטף בפעם הרביעית כתב אישום פלילי. הפעם, חבר המושבעים במדינת ג'ורג'יה האשים אותו בפעולות לביטול וזיוף הבחירות ב-2020, בהן הפסיד לנשיא ג'ו ביידן.
בכתב האישום הנרחב, בן 98 עמודים, נמנו 19 נאשמים ו-41 אישומים פליליים בסך הכל. כל הנאשמים הואשמו בסחיטה, שעונשה הוא עד 20 שנות מאסר. בין יתר הנאשמים היו מארק מדוז, ראש הסגל לשעבר של טראמפ בבית הלבן, ועורכי הדין שלו רודי ג'וליאני וג'ון איסטמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה