עסקי ספורט

טרגדיה ב-WWE - שני הכוכבים מתו: "הלב נשבר"

טרגדיה גדולה ב-WWE - יממה אחרי מותו של המתאבק האגדי טרי פאנק בגיל 79, הכוכב האהוב בריי ווייאט מת מהתקף לב בגיל 36 בלבד. דוויין 'דה רוק' ג'ונסון נפרד בכאב: "הלב שלי נשבר, עדיין מתקשה לעכל את מותו של טרי פאנק הגדול מכולם אתמול והיום בריי. זמנים קשים ושוברי לב"
תום נחום |  1
"דה רוק" דוויין ג'ונסון (צילום פייסבוק/ דוויין ג'ונסון)
טרגדיה ב-WWE. ארגון ההיאבקות המצליח הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) על מותו הפתאומי של אחד המתאבקים המצליחים והבולטים בעשור האחרון, כאשר ווינדהאם לורנס רוטונדה, המוכר בשם הבמה שלו 'בריי ווייאט', מת מהתקף לב בגיל 36 בלבד, זאת יממה אחת בלבד לאחר שהמתאבק האגדי טרי פאנק מת בגיל 79 לאחר התמודדות ארוכה עם דמנציה.
בהודעה הרשמית של הארגון נכתב: "ארגון WWE המום לשמוע שווינדהאם רוטונדה, אשר מוכר גם כבריי ווייאט, מת ביום חמישי 24 באוגוסט בגיל 36. ה-WWE מבקש להשתתף בצערה של משפחת רוטונדה, חבריו והמעריצים".
 
דוויין ג'ונסון, המוכר כ'דה רוק', הספיד: "הלב שלי נשבר מהחדשות על מותו של בריי ווייאט. תמיד היה לי כבוד ואהבה עצומים אליו ולמשפחת רוטונדה. אהבתי את הנוכחות שלו, את העבודה שלו בזירה, את השואו שהוא נתן ואת החיבור שלו ל-WWE. מאוד ייחודי ומגניב, דמות נדירה שקשה לייצר בעולם המשוגע שלנו של היאבקות מקצוענית. עדיין מתקשה לעכל את מותו של טרי פאנק הגדול מכולם אתמול והיום בריי. אני שולח אהבה, אור, כוח ועוצמה למשפחת רוטונדה ומשפחת פאנק במהלך הזמנים הקשים ושוברי הלב האלה. תודה לכם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היאבקות
    טל 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו.איזה אבידה גדולה להיאבקות.2 מתאבקים גדולים ממש.
    סגור