השוק

הבלאגן ב-WWE חוגג: זו הסיבה שהמכירה תקועה

מקורבים בהנהלת ה-WWE טוענים כי מוכרים רבים נרתעים מדמותו הבעייתית של בעל השליטה וינס מקמהן נחשד בעבירות מין
מערכת ice | 
וינס מקמהן (צילום טוויטר/ וינס מקמהן, יוטיוב/ WWE)
חברה ההנהלה הבכיר של בידור ההיאבקות העולמית – WWE וינס מקמהן הודיע לשותפיו כי הוא לא יתנגד למכור את חלקו בחברה "אם זו העסקה הנכונה" כלשונו. מקמהן עזב את תפקיד המנכ"ל שלו ביוני על רקע האשמות של התנהגות מינית לא נכונה של עובדות לשעבר ב-WWE. חודש לאחר מכן, הוא הודיע ​​שהוא הודיע ​​כי יפרוש מחברת ההיאבקות שקנה ​​מאביו לפני למעלה מארבעה עשורים. בחודש שעבר, לעומת זאת, חזר מקמהן לדירקטוריון כדי להיות מעורב ישירות במשא ומתן למכירה עם קונים פוטנציאליים.
המעורבות העתידית הפוטנציאלית של מקמהן ב-WWE הפכה לחסם משמעותי בשיחות מקדימות עם קונים שונים, כך על פי מקורבים שביקשו לא להשאר בעילום שם. יש לציין שכיום מקמהן הוא בעל השליטה ב-WWE. הוא פיתח את קווי העלילה היצירתיים עבור ליגת ההיאבקות המקצוענית במשך עשרות שנים, ולעתים קרובות לקח חלק בקטעים בעצמו. מנגד חאן מדגיש כי השווי של WWE עודנו חזק: "אנחנו מרגישים שהשוק חזק עבור המוצר שלנו", אמר חאן. "זו בעצם ליגת הספורט שלה. מישהו יכול לקנות אותו ולשים אותו על הפלטפורמה שלו".
מוקדם יותר השנה הוא פרש מתפקידו כראש תחום הקריאייטיב, והעניק את השלטון לחתנו, כוכב ה-WWE לשעבר פול "טריפל אייץ'" לבסק. חאן נכנס לתפקיד המנכ"ל היחיד בינואר כאשר אשתו של לבסק ובתו של מקמהן, סטפני, פרשו מתפקיד המנכ"ל המשותף. "וינס הצהיר בפני הדירקטוריון שהוא פתוח ב-100% לעסקאות שבהן הוא לא נכלל בחברה קדימה", אמר חאן בראיון ל-CNBC ביום שישי.
במקביל למצב הלא פשוט, בפלטפורמת ההאבקות מחפשים דרכים לשפר את התדמית ולהחזיר את הקהל. WWE שכרה יועצים פיננסיים כדי להמשיך בתהליך מכירה, שחאן חזה שיימשך כשלושה חודשים. חאן הדגיש ש-WWE עשויה לפנות לחברת מדיה גדולה עם פלטפורמת סטרימינג שיכולה להגדיל את המנויים על ידי בעלות בלעדית על אירועי החיים החודשיים של WWE, יחד עם הספרייה ההיסטורית של משחקי העבר שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה