בעולם

חי בעבר? התבטאות חריגה נוספת של ג'ו ביידן

נשיא ארה"ב הידוע בהתבטאויותיו החריגות והשנויות במחלוקת, המשיך לעורר תשומת לב עם התבטאות מביכה נוספת, בה טען כי ארה"ב תשיג את מטרותיה עד שנת 2020
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock)

נשיא ארצות הברית המכהן ג'ו ביידן ידוע בהתבטאויותיו החריגות והמביכות וגם בימים האחרונים המשיך לעורר תשומת לב בעולם עם התבטאות חריגה.
 

במהלך נאום שנשא טען הנשיא כי "עד 2020 נשיג את מטרותינו", זאת לאחר שלפני שלושה ימים במהלך אירוע אמר: "אלוהים נצור את המלכה" זאת בזמן שאליזבת מלכת בריטניה הלכה לעולמה בחודש ספטמבר האחרון ובנה צ'רלס מכהן כיום כמלך הממלכה המאוחדת.
 


התבטאויות אלה מצטרפות לשורת אירועים מוזרים נוספים שעבר הנשיא בן ה-80 במהלך שנות כהונתו כגון שתועד לוחץ יד לאוויר, באירוע נוסף תועד ביידן מועד ונופל מסיבה לא ברורה ומיד נעמד על רגליו, כמו כן ערך הנשיא בחודש אוקטובר אירוע לציון יום הולדתה ה58 של סגניתו קאמילה האריס ובירך אותה לרגל יום הולדתה ה-30.
 

גילו המבוגר של הנשיא מעורר שיח בכל הקשור לבחירות לנשיאות שייערכו בשנה הבאה, ניקי היילי שהייתה שרת החוץ בתקופת הנשיאות של דונלד טראמפ טענה לפני מספר חודשים כי הנשיא ביידן צפוי למות תוך חמש שנים, התבטאות זו זכתה כמובן לגינוי אך זה מראה על האמוציות של מערכת הבחירות בארה"ב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה