בעולם

אירוע ירי ביום הזיכרון האמריקני: 9 נורו, בהם ילד בן שנה

אירוע ירי נוסף בארה"ב, אך הפעם במהלך יום הזיכרון האמריקני. אמש אדם לא מזוהה בפתח בירי בשדרה עמוסה בהוליווד, פלורידה, ופצע תשעה אנשים, ובהם ארבעה ילדים. אחד מהילדים הוא תינוק בן שנה בלבד
מערכת ice |  1
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אירוע ירי נוסף בארה"ב, אך הפעם במהלך יום הזיכרון האמריקני. אמש (שני) אדם לא מזוהה בפתח בירי בשדרה עמוסה בהוליווד, פלורידה, ופצע תשעה אנשים, ובהם ארבעה ילדים. אחד מהילדים הוא תינוק בן שנה בלבד.
לפי הדיווח של התקשורת האמריקנית הירי החל לאחר ששתי קבוצות גברים התעמתו בשדרה. בשלב כלשהו אחד מהם שלף אקדח וירה. הפצועים היו עוברי אורח ולא היעד של הירי. תחילה דווח כי נעצר חשוד אחד וכי ישנו מצוד אחר חשוד נוסך, אך במהלך מסיבת עיתונאים המשטרה המקומית עדכנה כי תפרסם תמונות של מספר חשודים שכנראה היו מעורבים כדי שהציבור יעזור.
בין הפצועים היו כאמור ארבעה קטינים שגילם נע בטווח 1-17. המבוגרים הפצועים בני 25-65. שמונה מכלל הפצועים נמצאים כעת במצב יציב ואדם נוסף נמצא בניתוח. ההערכות של המשטרה הן כי מדובר באירוע פלילי שנבע ממריבה של פושעים ולא מדובר במעשה טרור. 
תיעוד מצולם מהאירוע מציג סצנה מדממת, אך כזו שמראה כי האזרחים מנסים במהרה לעזור לנפגעים עד הגעתם של הכוחות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תזכורת
    נפתלי 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנשיא בדיין קודם כל תעשה סדר ובטחון שלום נתינך ושלום ולא לכתיב לנו איך לנהל את ביטחון מדנתנו זה כולל להאיחוד האירופי הנגוע באנטישמיות ארורה
    סגור