בעולם

בן אנד ג'ריס שוב מסתבכת - הפעם בלי קשר לישראל

ככל הידוע עד כה, מייסד ענקית הגלידות,בן כהן תרם בעקיפין כמיליון דולר לארגון הקטן שמטרתו להאבק בתמיכה של ארצות הברית באוקראינה. אחד מראשי הארגון טוען: "מעולם לא הזכרתי את זה קודם, אבל בן כהן, תזכרו אותו, מבן אנד ג'ריס - הוא המממן הגדול ביותר שלנו"
מערכת ice | 
בן אנד ג'ריס (צילום פלאש 90/ Luke Tress)
בן אנד ג'ריס שוב גוררת ביקורת גדולה. על פי דיווח בארצות הברית מייסדה היהודי של חברת הגלידות המצליחה, בן כהן, מממן ארגון ששם לו למטרה להעלות לסדר היום את ההתנגדות לתמיכה הצבאית שמספקת ארצות הברית לאוקראינה.
הארגון הנקרא EMN, רואה בכהן כנשיא שלו וכתומך מרכזי בפעילות. ככל הידוע עד כה, כהן תרם בעקיפין כמיליון דולר לארגון הקטן. אחד מראשי הארגון טוען: "מעולם לא הזכרתי את זה קודם, אבל בן כהן, תזכרו אותו, מבן אנד ג'ריס - הוא המממן הגדול ביותר שלנו".

עוד הוסיף: "הוא הסיבה שבגללה באנו. אנחנו מרגישים שהתקציב הצבאי שלנו גדול מדי במובנים מסוימים, והוא מאמין שאם רק נכוון את התקציב שלנו למה שאנחנו באמת צריכים, אז אנחנו נקדם תוכניות חברתיות עבור ארצות הברית".
למי שהספיק לשכוח, בחודש יולי 2021 הודיעו בבן אנד ג'ריס על הפסקת המכירות של הגלידה בהתנחלויות וביהודה ושומרון, בטענה שדבר זה נוגד לערכים ולמשימה החברתית של המותג. אחרי לחץ ציבורי נרחב החליטה בסוף של דבר בן אנד ג'ריס על ביטול ההחלטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה