בעולם

אותר נוסע בזמן? התמונה שמטלטלת את הרשת

התמונה שצולמה בסוך מלחמת העולם השניה מעוררת תהיות באשר לדמות חריגה שניתן לראותה בין המצולמים, כאשר נראה שהיא אוחזת בלא אחר ממכשיר סלולארי
מערכת ice | 
נוסע בזמן (צילום יוטיוב טופ טן)
משתמשים בפייסבוק הבחינו בבחור בעל מראה מוזר בתצלום משנות הארבעים בשחור-לבן, שם נראה שהוא משתמש במכשיר יותר מדי מתקדם טכנולוגית, ביחס לזמן צילום התמונה.
התעלומה מתחילה בשנת 1943 ברייקיאוויק, איסלנד, שם הדמות החשודה נראית סביב חיילים אמריקאים פרוסים במהלך מלחמת העולם השנייה, כך לפי פרסום של ה"סאן".
אבל האיש הזה לא נראה כחלק מאנשי הצבא. במקום זאת, הוא מתבלט בכך שהוא לובש מעיל טרנץ' בצבע קל כשהוא מחזיק את ידו קרוב לאוזנו כמו שמשתמש בטלפון סלולרי מודרני.
לא לקח הרבה זמן עד שהרשתות החברתיות החלו לבעור סביב התמונה הלא ברורה כשמתשמשים רבים מעלים ספקולציות כי  האיש חייב להיות נוסע בזמן.
פורסם לראשונה בקבוצת הפייסבוק האיסלנדית Gamlar fotografir על ידי המשתמש Kristjan Hoffmann בשנת 2016 - נכתב: "דבר אחד שמושך את תשומת הלב לתמונה היפה הזו הוא בשנת 2016 - נכתב: "דבר אחד שמושך את תשומת הלב לתמונה היפה הזו הוא שמעל לתמונה היפה הזו. חלון, בפינה באמצע התמונה, גבר נשען והוא על טלפון סלולרי", כך נכתב בשקע.
"אני לא יודע מה להגיד, אני לא חושב שהוא סתם מדבר בטלפון... הוא בטירוף, עומד לבד ולובש כיסוי ראש שונה מהאחרים וצעיף ומתנהג כמו שהיינו עושים היום", הופמן הוסיף.
משתמשת אחרת, קרולינה פיטורסדוטיר, אף עוררה דמיון ל"Dr. מי", לפי ה"מירור".
מעבר לקבוצת התמונות הישנה הנישה, התמונה מצאה את דרכה לסרטון תיאוריית קונספירציה ב-YouTube שכותרתו "10 מקרים אמיתיים של מסע בזמן שלא ניתן להסביר".
באופן מפתיע, תיאוריה לפיה האיש פעל כמרגל עבור מדינות הציר לא הוצעה על ידי אף גורם מעורב.
במקום זאת, אלה עם פילוסופיות מנומקות יותר בקבוצת הפייסבוק התעקשו שהוא בדיוק בדק אם השעון שלו עובד.
אחרים אמרו שהוא פשוט השתמש במקטרת טבק והלך לגרד את אוזנו בזמן שצולמה התמונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה